  • Data: 2009-03-03 17:43:37
    Temat: Re: impulsator obrotowy - identyfikacja wyprowadzenia COM
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek7 pisze:
    > Jest jeden problem. Tak samo pokazuje na dowolnej kombinacji.
    > omomierzem.
    > Tak więc jakbyście mi mogli powiedzieć jak to sprawdzanie powinno
    > wyglądać to byłoby super.

    Nie tak samo, podobnie, na dwoch wyjsciach masz sygnal w kodzie Graya
    przesuniety w fazie.
    Mase znajdujesz tak, ze podlaczasz mase z miernika do wyprowadzenia, a
    drugiego druga koncowke i obserwujesz czy jest sygnal, jesli jest to
    przelaczasz na trzecia. Jesli tez jest to masz mase znaleziona, jesli
    nie ma to szukasz dalej.