  • 1. Data: 2012-06-27 11:30:16
    Temat: Re: impex-siedlce, czyli poszukiwania pierwszego motocykla
    Od: Cezarion911 <cez.mar@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam i jak kupiłeś w siedlcach bo ja też się tam wybieram ale cena i
    przebieg wydaje mi się za niski.

    Link:
    http://impex-siedlce.otomoto.pl/yamaha-aerox-50-2005
    r-szybki-limited-edit-M3205325.html

  • 2. Data: 2012-06-27 11:34:39
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Link:
    > http://impex-siedlce.otomoto.pl/yamaha-aerox-50-2005
    r-szybki-limited-edit-M3205325.html

    > --

    czy mi sie wydaje czy lovca kupowal u nich moto ostatnio ?
    jak cos tu masz do niego kontakt na priv
    http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93

  • 3. Data: 2012-06-27 11:52:36
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Hejka.

    On 27 Cze, 11:34, "PanAdol" <a...@g...pl> wrote:
    5r-szybki-limited-...

    > czy mi sie wydaje czy lovca kupowal u nich moto ostatnio ?
> [...]

    witam i tobie tesz pomuk ale zniego super gosc fajne to forum :DDDDDD

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych