  • 11. Data: 2022-07-20 21:56:40
    Temat: Re: ilu % Polaków odechciało się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:2526979921$20220720134211@squadack.com>
    user RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Wrócisz wydawać emeryturę w Polsce. Bo na Anglię nie będzie Cię
    > stać...

    a wiesz ile mam lat? a emerytura od 68 roku (obecnie)
    Jeszcze dużo wody upłynie w Tamizie.

    Najpierw trzeba dożyć żeby wydawać. To ja lepiej zacznę
    wydawać już jutro ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 12. Data: 2022-07-20 21:57:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tb96h2$qi0$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Ale co konkretnie będzie tam tak drogie?

    Utrzymanie domu, remonty, dachu, płotu, utrzymanie samochodu.
    Najniższa emerytura 53 funty tygodniowo.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 13. Data: 2022-07-21 01:26:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.07.2022 o 21:57, PiteR pisze:
    > in <news:tb96h2$qi0$1@news.icm.edu.pl>

    > Utrzymanie domu, remonty, dachu, płotu, utrzymanie samochodu.

    Najwyżej nie będziesz remontował i utrzymywał. RS na emeryturze ... 3
    tys hamulce, 3 tys przegląd z rozrządem, opony 3 tys ... Twizy tu i tam
    tyle samo kosztuje. Jakoś Niemcy do Polski tłumnie nie przeprowadzają
    się na starość a tylko Polacy.

    > Najniższa emerytura 53 funty tygodniowo.

    No to w Polsce za nią też nie przeżyjesz.

  • 14. Data: 2022-07-21 09:13:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Wednesday, July 20, 2022, 9:56:40 PM, you wrote:

    > a wiesz ile mam lat? a emerytura od 68 roku (obecnie)
    > Jeszcze dużo wody upłynie w Tamizie.
    > Najpierw trzeba dożyć żeby wydawać. To ja lepiej zacznę
    > wydawać już jutro ;)

    Z takim podejściem, to na pewno nie będzie Cię stać na życie w Anglii
    na emeryturze. Nawet w Polsce może być bieda. Ostatnio modna jest
    Albania - też na A.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2022-07-21 09:25:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2022 09:13:01 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Z takim podejściem, to na pewno nie będzie Cię stać na życie w Anglii
    > na emeryturze. Nawet w Polsce może być bieda. Ostatnio modna jest
    > Albania - też na A.

    Tez podrozeje.
    Zainwestowac w działke w cieplych krajach, na jakiejs wyspie ?
    Anglia jest wyspą o klimacie umiarkowanym :-)

    J.

  • 16. Data: 2022-07-21 09:38:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Jul 2022 12:30:33 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:114yhodsqn4a3$.1bi5h60vwvy2h.dlg@40tude.net>

    > no skąd na Polskę.
    >
    > w Anglii będę do usr. śmierci. Wpadłem w pułapkę wygodnego życia.

    no to po co ci jakies V8 w kraju, gdzie wolno 70mph i co chwila
    fotoradar? :-)

    > Zarobki szybko otrzezwiają pomysły powrotu do PL. Może do Szwarcarii,
    > Holandii się przeniosę za parę lat ale nie do Polski.

    Tez faszystowskie kraje. Niemieckiego sie ucz ... moze nie zdążą sie
    zlewicowac :-)

    J.

  • 17. Data: 2022-07-22 22:50:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-07-16 o 22:43, PiteR pisze:
    > ostatnio samochodu?
    >
    > Paragony grozy w warszatach i na cpn.
    > Dobrze, że nadal mamy najtańsze OC w galaktyce.
    > I duży rynek używanych części.

    Korki jakie były takie są, A4 zajebana, pamiętam sapanie że jak paliwo
    będzie po 5 zeta to już nikt nie pojedzie. Jest po 8 i drogi pełne.
    Takie tam pieprzenie ;)

    L.