  • Data: 2016-07-11 22:50:31
    Temat: Re: ile prądu bierze komp?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-11 o 22:41, ToMasz pisze:
    > to nie tak. to kwestia mentalna. ja łapię deszczówkę. jestem w stanie
    > złapać ok 500 litrów. teroretycznie. bo w praktyce, użytecznie
    > wykorzystuję niewielką część tego co niesie deszcz. więc po co to robię?
    > Bo uważam że tak trzeba, tak samo jak trzeba zabierać swoje śmieci z
    > leśnej wycieczki.
    > Dobrze zaprojektowana instalacja elektryczna, mogłaby odcinać (przy
    > bezpiecznikach) wszystko poza lodówką - byłby święty spokój. ktokolwiek
    > wchodzi do mieszkania - włącza się prąd.
    > ktoś wspominał o innych niż ładowarki pasożytach elektrycznych. kuchenka
> [...]

    W kwestiach mentalnych się właściwie nie powinienem się wypowiadać ale
    można inaczej podejść do tematu.
    Jeśli będziemy mniej zużywać (np. prądu) to dostaniemy w efekcie mniej
    ale za te same pieniądze (takie realia)

    Albo jeszcze inaczej. Jak nie będziemy konsumować to inni nie będą mieć
    pracy...

    Generalnie to nie jest takie proste jak ekologiczność aut hybrydowych ;-)
    Jak na razie liczy się kasa i wygoda :-)