    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile obniżyć cenę auta?
    Date: Tue, 17 Jan 2012 12:36:54 -0800 (PST)

    > Dziwne. Ja jak sprzedawałem samochód z kredytem to bank wystawił zgodę
    > na sprzedaż. Z tą zgodą zrobiłem umowę kupna-sprzedaży, a nowy
    > właściciel przelał kasę na konto banku i zabrał samochód.
    > Bank rozliczył kredyt, wystawił papier, na którego podstawie nowy
    > właściciel wykreślił bank z DR.

    no właśnie infolinia poinformowała mnie, że raiffeisen takiej zgody
    nie udziela, nie chce mi się teraz wertować regulaminów i umowy, ale
    zakładam, że to prawda (choć i tak sprawdzę z czasem)), to w interesie
    banku, żeby mnie utrzymać przy sobie... nie wiem jeszcze jak podchodzą
    do tematu zmiany kredytobiorcy (tzn. ile to kosztuje...)
    BTW tak sobie pomyślałem, że jak znajdzie się chętny, to nawet jakiś
    dwutygodniowy kredyt gotówkowy wzięty gdziekolwiek będzie tańszą opcją
    niż obniżanie ceny i stresowanie kupca... no chyba, że ktoś i tak
    szuka kredytu, więc nawet mu będzie ta sytuacja na rękę...

    pozdrawiam
    s_13