-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ile ludzi zginęło przez zimówki?
Date: Fri, 5 Nov 2010 15:51:51 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 47
Message-ID: <ib15nc$lus$1@inews.gazeta.pl>
References: <iava0a$1fh$1@usenet.news.interia.pl> <iavbil$5d3$1@inews.gazeta.pl>
<ib0cp5$q3j$1@usenet.news.interia.pl> <ib0o3u$3sc$1@inews.gazeta.pl>
<ib13ji$upn$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.50.139.114
X-Trace: inews.gazeta.pl 1288968748 22492 80.50.139.114 (5 Nov 2010 14:52:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Nov 2010 14:52:28 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: alexb
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323538
[ ukryj nagłówki ]"PaweL" <l...@i...pl> wrote in message
news:ib13ji$upn$1@usenet.news.interia.pl...
> Gówniarz, to mów do syna.
I z czytaniem tez masz problemy.
> Jeżeli już wiesz jak się robi dzieci.
A lekcje juz odrobiles?
> Oczywiście że kiepska letnia będzie gorsza na asfalcie od dobrej zimówki.
To teraz przeczytaj, co napisales w pierwszym poscie.
Bo wlasnie sam napisales to, co od poczatku tlumacze
> Ale przy podobnej klasy oponach letnie sa dużo lepsze na zimnym i mokrym
> asfalcie.
Wpiszesz jeszcze w ustawe, zeby ludzie kupowali opony tylko "podobnej
klasy"?
> Zaintresuj się trochę motorsportem. Dowiedz się dlaczego nacinany slick
> jest gorszy od tak samo nacinanej intermediaty.
Zmieniasz temat, bo zabraklo argumentow? Nie ma to nic wspolnego z tym o
czym pisales.
A sportami motorowymi, szczegolnie F1, interesuje sie pewnie dluzej, niz ty
zyjesz.
> Dlaczego w F1 starają się jechac na twardej mieszance gumowej gdy może
> padać, lub jest lekki deszczyk.
Taaa.... Staraja sie jechac na slickach, bo jak tor wyschnie, to bez straty
czasu na zmiane opon bede robili duzo szybsze okrazenia. A na przesychajacym
torze z opon przejsciowych zrobia sie po dwoch okrazeniach slicki, tylko nie
do konca tak trzymajace. Czy to twarde, czy miekkie - znaczenie ma
drugorzedne, bo zaden team nie zmienia niezuzytych opon ze wzgledu na
twardosc. (pomijajac to, ze opony zupelnie inaczej pracuja na roznych
torach)
EOT, bo jak widac, sam stwierdziles (choc moze o tym nie wiesz), ze wnioski
w pierwszym poscie to glupota.
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 16:14 Maciej Browarczyk
- 05.11.10 21:48 Piter
- 06.11.10 08:36 n...@o...pl
- 08.11.10 09:59 Andrzej Lawa
- 08.11.10 12:34 BaX
- 08.11.10 13:28 Andrzej Lawa
- 09.11.10 21:17 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=