  • 41. Data: 2009-04-17 11:04:15
    Temat: Re: ile lat ludzie na to czekali :)
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    wiadomości news:49e855a2$0$29382$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ja tam nie wiem jaki jest cel twoich dziwnych postów, ale w kwestii prawa
    > to pisz na Wiejską, a nie żal się na postępowanie operatorów. Co nie jest
    > zabronione to jest dozwolone.

    No cóż, Twoje posty dla mnie, klienta - nie pracownika sieci orange, plus,
    era też
    sa dziwne. Najwyraźniej na te same sprawy patrzymy z różnych punktów
    widzenia.
    Jeśli nie wiesz jaki jest cel moich postów to spróbuj jeszcze raz, powoli
    przeczytać to co zacytowałeś z mojego posta. A w kwestii zmiany prawa - wiem
    że mogę liczyć na UKE. Właśnie tego dotyczy ten wątek.

    tl

  • 42. Data: 2009-04-17 11:38:14
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > No cóż, Twoje posty dla mnie, klienta - nie pracownika sieci orange, plus,
    > era też
    > sa dziwne. Najwyraźniej na te same sprawy patrzymy z różnych punktów
    > widzenia.

    Najwyraźniej nie znasz pojęcia, że nieznajomośc prawa szkodzi. Sam i to
    dobrowolnie akceptujesz ich warunki.

    > Jeśli nie wiesz jaki jest cel moich postów to spróbuj jeszcze raz, powoli
    > przeczytać to co zacytowałeś z mojego posta. A w kwestii zmiany prawa -
    > wiem że mogę liczyć na UKE. Właśnie tego dotyczy ten wątek.

    Widać nie jesteś w stanie rozróżnić obowiązującego prawa od pobożnych
    życzeń. Jakoś nigdzie nie słyszałem by UKE stwierdziło że operatorzy łamią
    prawo.

  • 43. Data: 2009-04-17 11:44:49
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    wiadomości news:49e86a31$1$29429$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Widać nie jesteś w stanie rozróżnić obowiązującego prawa od pobożnych
    > życzeń. Jakoś nigdzie nie słyszałem by UKE stwierdziło że operatorzy łamią
    > prawo.

    Ech :/ ...prawa nie zmienia się z powodu jego łamania przez kogoś/coś.

    tl

  • 44. Data: 2009-04-17 11:52:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 20:51:43 +0200, tl napisał(a):

    > Nie widzę analogii. Abonament to Twoje dobrowolne zobowiązanie
    > pieniężne płacone operatorowi w zamian za zezwolenie korzystania
    > z jego sieci. Płacone z góry. Opłata stała. Inaczej "moc zamowiona".

    Świetnie, zapewne masz rację. Więc proszę, pokaż taką pozycję w cenniku.

    > Jeszcze raz - to opłata za "moc zamówioną". Pojęcie "konta" jak najbardziej
    > występuje

    Jeszcze raz - wskaż cennik z opłatami za tą twoją zamówioną moc. Miło
    byłoby, żebyś też wskazał tą moc w regulaminie świadczenia usług, żeby
    klient mógł porównac "moc" dostarczoną z "mocą" za którą zapłacił, bo być
    może dostał za mało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 45. Data: 2009-04-17 13:05:02
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Ech :/ ...prawa nie zmienia się z powodu jego łamania przez kogoś/coś.

    Czyli wróciliśmy do kwestii pobożnych życzeń. Jak juz będziesz pisac na
    Wiejską to dorzuć ode mnie kwestię odliczania vatu od samochodów.

  • 46. Data: 2009-04-17 15:49:25
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Świetnie, zapewne masz rację. Więc proszę, pokaż taką pozycję w cenniku.

    Co mam Ci pokazać? Cenę abonamentu? Przyjedź do Łodzi to Ci pokażę palcem.
    Ale podejrzewam, że nie powinieneś mieć klopotu ze znalezieniem tej wartości
    samodzielnie.

    > Jeszcze raz - wskaż cennik z opłatami za tą twoją zamówioną moc.

    Wejdź na strony elektrociepłowni i sobie sam poszukaj.

    tl

  • 47. Data: 2009-04-17 16:40:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 17:49:25 +0200, tl napisał(a):

    > Co mam Ci pokazać? Cenę abonamentu? Przyjedź do Łodzi to Ci pokażę palcem.
    > Ale podejrzewam, że nie powinieneś mieć klopotu ze znalezieniem tej wartości
    > samodzielnie.

    abonamentu w prepaidzie? serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 48. Data: 2009-04-17 16:51:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 11:01:02 +0200, tl napisał(a):

    > A kto mówi o podobieństwie do konta bankowego? Operator nie ma prawa
    > prowadzić usług bankowych. To jest forma depozytu pieniężnego
    > zabezpieczajaca

    Zastanawiam się, czy twoje oszczędne operowanie prawdą wynika z niewiedzy
    czy rzeczywiście masz na celu wprowadzanie ludzi w błąd.

    Regulamin świadczenia usług w Plus:
    http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_d
    la_uzytkownikow.pdf

    23. wartość konta - określona w złotych polskich kwota przeznaczona przez
    Użytkownika na korzystanie z usług świadczonych przez POLKOMTEL dostępnych
    dla Użytkownika,

    Regulamin Era:
    Po wyczerpaniu przez Użytkownika kwoty lub liczby jednostek zakumulowanej
    na Karcie SIM Era Tak Tak, dalsze korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych i
    innych usług z wykorzystaniem Karty SIM Tak Tak jest uzależnione od
    uzupełnienia przez Użytkownika jego konta w Systemie Tak Tak.

    Regulamin Orange
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1437/1472421
    .pdf

    11. ,,konto abonenckie" - konto w systemie rozliczeniowym Operatora o
    niepowtarzalnym numerze, jednoznacznie identyfikujące zobowiązania i wpłaty
    Abonenta, na którym może być rozliczanych wiele kontraktów;

    Myślę, że jakbyś przestał tymi bredniami wprowadzać ludzi w błąd, to byłoby
    i milej, i mniej żałośnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.