  • 1. Data: 2010-10-28 13:21:57
    Temat: ile kosztuje nawigacja w orange?
    Od: "eska" <e...@o...pl>

    mam telefon LGGT540, jest w nim nawigacja Orange, chcialbym z niej legalnie
    korzystac, moje pytanie to jakie oplaty bede musiał ponosic? Czy to jest
    jakas stała oplata miesieczna? czy moze w zaleznosci ile bede korzystał z
    tej nawigacji? Dla mnie odpowiedniejsza bylaby ta druga opcja bo z nawigacji
    korzystam bardzo rzadko

  • 2. Data: 2010-10-28 13:56:44
    Temat: Re: ile kosztuje nawigacja w orange?
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-28 15:21, eska pisze:
    > mam telefon LGGT540, jest w nim nawigacja Orange, chcialbym z niej legalnie
    > korzystac, moje pytanie to jakie oplaty bede musia? ponosic? Czy to jest
    > jakas sta?a oplata miesieczna? czy moze w zaleznosci ile bede korzysta? z
    > tej nawigacji? Dla mnie odpowiedniejsza bylaby ta druga opcja bo z nawigacji
    > korzystam bardzo rzadko

    oplata miesieczna i niezbyt fajna nawigacja, kup (taniej wyjdzie) ndrive

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 3. Data: 2010-10-28 21:46:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    eska pisze:
    > mam telefon LGGT540, jest w nim nawigacja Orange,
    nawigacja orange w sensie program nawigacyjny nazywa sie orange? moze ma
    jednak jakąś "normalną"nazwe, bo jak nie to wróżenie z fusów pozostaje

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-10-29 09:57:15
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "eska" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jest jakas stała oplata miesieczna? czy moze w zaleznosci ile bede
    > korzystał z tej nawigacji? Dla mnie odpowiedniejsza bylaby ta druga opcja

    http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_faq_catego
    ry?faq=3649276&cat=3648462&cat2=3648955
    W zależności od wybranego pakietu usługi:

    a.. pakiet na 7 dni, kosztuje 9,99 zł (brutto)
    b.. pakiet miesięczny (wersja abonamentowa), opłata pobierana jest raz w
    miesiącu w kwocie 24,99 zł(butto)
    c.. pakiet na 12 miesięcy kosztuje 149,45zł (brutto)
    d.. pakiet na 24 miesiące za 243,99 zł (brutto)
    Transmisja danych niezbędna do przesyłania map, prezentujących lokalizacje,
    jest bezpłatna.
    Naliczanie (taryfikacja) następuje zgodnie z Twoim cennikiem usług.

    Nawigacja Orange (d. Navifon), czyli http://www.naviexpert.pl/

    ceny: http://www.naviexpert.pl/kup.html

  • 5. Data: 2010-10-29 14:41:31
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-28 23:46, ToMasz pisze:
    > nawigacja orange w sensie program nawigacyjny nazywa sie orange? moze ma
    > jednak jakąś "normalną"nazwe, bo jak nie to wróżenie z fusów pozostaje
    >
    > ToMasz

    ma naviexpert

  • 6. Data: 2010-10-29 14:44:39
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-29 11:57, grin pisze:

> [...]
    > lokalizacje, jest bezpłatna.
    > Naliczanie (taryfikacja) następuje zgodnie z Twoim cennikiem usług.

    a na rim w wersji zakupionej u naviexpert pakiety ida przez platny net
    czy przez BIS ?

  • 7. Data: 2010-10-29 15:45:53
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    NIEDASIĘ

    -----

  • 8. Data: 2010-11-01 14:36:30
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-29 17:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > NIEDASIĘ
    >

    > -----

    moglbys doprecyzowac odpowiedz?

  • 9. Data: 2010-11-01 14:57:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 01 Nov 2010 15:36:30 +0100, Kotlet napisał(a):

    > moglbys doprecyzowac odpowiedz?

    a mógłbys nie dokarmiać tego toppostującego śmiecia?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel