  • 1. Data: 2012-08-09 20:12:01
    Temat: ile kosztują przewody paliwowe
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś widział gdzieś w necie przewody paliwowe do Seicento 900? ile one
    mogą kosztować, nigdzie nie mogę namierzyć...

  • 2. Data: 2012-08-10 07:05:14
    Temat: Re: ile kosztują przewody paliwowe
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k00uhh$cho$1@node2.news.atman.pl...
    > może Ktoś widział gdzieś w necie przewody paliwowe do Seicento 900? ile
    > one mogą kosztować, nigdzie nie mogę namierzyć...

    A czym się różnią przewody paliwowe do Seicento od innych przewodów? Chyba
    że pytasz o rurki stalowe biegnące pod podwoziem. Wtedy do albo ASO albo
    rzeźbisz samemu.

  • 3. Data: 2012-08-10 10:05:24
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale ile one mogą kosztować? jaki rząd wielkości?
    100 pln 250 pln 1000 pln?

  • 4. Data: 2012-08-10 10:53:49
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10.08.2012 10:05, identyfikator: 20040501 pisze:
    > ale ile one mogą kosztować? jaki rząd wielkości?
    > 100 pln 250 pln 1000 pln?

    przeszlo wiecej.

  • 5. Data: 2012-08-10 11:18:42
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k02fc3$o81$1@node2.news.atman.pl...
    > ale ile one mogą kosztować? jaki rząd wielkości?
    > 100 pln 250 pln 1000 pln?

    Nikt nie wie co chcesz dokładnie wymienić? Mi przekorodowała końcówka rurki
    przy zbiorniku paliwa. Końcówkę obciąłem do miejsca gdzie nie było
    zardzewiałe. Założyłem porządny wąż który można kupic w prawie kazdym
    sklepie motoryzacyjnym (odcinek poniżej 1 m) + opaski i wszystko było cacy
    za kwotę 10 zł. Ale jak chcesz wymienić całe kompletne przewody od zbiornika
    do silnika i chcesz znac cenę do zadzwoń do ASO ile kosztują kompletne
    przewody i ich wymiana i będziesz wiedział. BO takich kompletnych przewodów
    raczej nie dostaniesz jako zamiennik.

  • 6. Data: 2012-08-10 14:49:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o widzisz, dzięki

    byłem w ASO, przewody paliwowe w wiązce 3 przewody, 779 pln, wymiana 400
    pln... pompka paliwa 770 pln, wymiana 60 pln... a samochód warty 3 tyś...
    ;o)

    ale z tym wężykiem to nie jest głupi pomysł, mi wali benzol z wtyku przy
    pompce, nie wiem może jest jakiś dziurawy?

    ale jakby się dało zastąpić to wężkiem to bym już tak bardzo nie umoczył...

  • 7. Data: 2012-08-10 15:48:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    nie wiem może jest jakiś dziurawy?

    > ale jakby się dało zastąpić to wężkiem to bym już tak bardzo nie umoczył...

    Wymiana kompletu przewodów paliwowych i hamulcowych (5 szt), wszystko z miedzi,
    kosztowała mnie
    w sporo większym aucie jakieś 600 zł z robocizną. Ładnie zrobione.

  • 8. Data: 2012-08-10 15:52:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Wymiana kompletu przewodów paliwowych i hamulcowych (5 szt), wszystko z miedzi,
    kosztowała mnie
    > w sporo większym aucie jakieś 600 zł z robocizną. Ładnie zrobione.

    Tzn. hamulcowe tyko te długie idące razem z paliwowymi pod podłogą - tam korozja była
    już znaczna.

  • 9. Data: 2012-08-10 16:01:55
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...mi wali benzol z wtyku przy pompce

    Jak wali Ci benzolem to jakąś bardzo starą benzynę ;-))

  • 10. Data: 2012-08-10 16:25:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > może Ktoś widział gdzieś w necie przewody paliwowe do Seicento 900? ile one mogą
    kosztować, nigdzie nie mogę namierzyć...

    A czemu chcesz takie akurat do tego auta, a nie przycięte z metra fachowcem?