  • Data: 2002-10-15 16:11:06
    Temat: Re: ile bps dla sieci osiedlowej
    Od: "Adam Gołębiowski" <m...@m...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Orłowski" <J...@w...biskupin.wroc.pl> napisal w
    news:ao5uut$5l2$1@opat.biskupin.wroc.pl:

    > Moja sieć osiedlowa zaczynała od łącza 57,600 kbps (tak, tak - nie po-
    > myliłem się w jednostkach)

    Chyba jednak się machnąłeś - 57,600 kbps to jakies 57 Mbit/s. Chyba
    chodziło Ci o 57,600 bps.

    > na którym maksymalnie pracowało ok. 30 osób! Później mieliśmy Asmaxy
    > na 115,2 kbps i dociągneliśmy na tym do ok. 70 osób. I wyobraźcie
    > sobie że nikt nie narzekał!

    Ja bym narzekał - spaść z 57 mbit na 115 kbit i jednocześnie zwiększyć
    liczbę użyszkodników to porażka :)

    > Reasumując. Znam jeszcze kilka dużych sieci (> 150 userów) dyspo-
    > nujących łączem rzędu 1-2 MBit. I wszędzie tam gdzie się odpowied-
    > nio skonfiguruje stronę serwerową/routerową chodzi to bardzo ładnie.

    Podziwiam. U mnie na wsi nawet sdi w tej chwili nie chcą założyć. A do
    centrum warszawy mam jakieś 20 km, może mniej.

    --
    http://www.mysza.eu.org/