  • 41. Data: 2011-09-28 13:08:01
    Temat: Re: idzie nowe z UE :-(
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Dobra, dobra - Ty sobie pożartuj ale mnie w osłupienie wprowadziło
    > żądanie delegalizacji GPS.

    Przeczytaj - ni delegalizacja GPS-a, a tylko ostrzegania o miejscach
    kontroli z suszarkami (oraz zapewne fotoradarach).

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 42. Data: 2011-09-28 13:15:22
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    The_EaGle, Wed, 28 Sep 2011 09:29:08 +0200, pl.misc.samochody:

    > Jedynym rozwiązaniem , które zadziała to wsiadasz do samochodu auto
    > pobiera od ciebie krew bada zawartość alkoholu sprawdza DNA czy masz
    > prawo nim jeździć ;) i uruchamia silnik. Tylko że jak ktoś często używa
    > samochodu będzie wyglądał jak narkoman ;)

    E tam. Każą każdemu zakładać wenflon. ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 43. Data: 2011-09-28 13:26:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    > Istnieją. Doświadczyłem przedwczoraj w Czechach, a i znajomego kiedyś
    > wysuszyli.

    Już to napisałem tutaj: pokaż mi homologację tego radaru ze wskazaniem
    na minimalną masę/wymiary obiektu.

    Poza tym - pozostaje nadal brak prędkościomierza w rowerze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-09-28 13:27:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wojciech,

    > Przeczytaj - ni delegalizacja GPS-a, a tylko ostrzegania o miejscach
    > kontroli z suszarkami (oraz zapewne fotoradarach).

    Każda normalna nawigacja ma POI. I próba ustawowego zakazu
    wprowadzania danych o radarach sprowadza się do zakazu POI - ważnej
    funkcji nawigacji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 45. Data: 2011-09-28 13:33:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Wrz, 13:08, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote:

    > Przeczytaj - ni delegalizacja GPS-a, a tylko ostrzegania o miejscach
    > kontroli z suszarkami (oraz zapewne fotoradarach).

    a dokladniej "Zakaz produkcji, importu oraz komercjalizacji", z czego
    wynika ze wlasnorecznie wgranie takich POI bedzie legalne ;)
    Zapewne powstanie sporo serwerow dostarczajacych takie,
    zlokalizowanych poza granicami tego **** eurolandu ;)

    WS

  • 46. Data: 2011-09-28 13:33:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 13:08:01 +0200, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
    <w...@o...pl> wrote:

    >Przeczytaj - ni delegalizacja GPS-a, a tylko ostrzegania o miejscach
    >kontroli z suszarkami (oraz zapewne fotoradarach).

    a jak to mieliby egzekwować? Kolejny chory przepis z gatunku
    "uchwalimy i życie stanie się lepsze".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 47. Data: 2011-09-28 13:35:26
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-28 12:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Trzeba będzie zlikwidować: możliwość migania światłami, CB, a nawet
    > telefony komórkowe.

    Przed kazdym wlaczeniem swiatel trzeba bedzie "dmuchnac" :D
    Za posiadanie CB tak jak za brak ViaTolla - 3kPLN mandatu :)

    Grupa poprawila mi humer :)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 48. Data: 2011-09-28 15:02:25
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz, Wed, 28 Sep 2011 13:26:29 +0200, pl.misc.samochody:

    > Już to napisałem tutaj: pokaż mi homologację tego radaru ze wskazaniem
    > na minimalną masę/wymiary obiektu.

    O to sobie uderzaj do jakiegoś czeskiego odpowiednika GDDKiA, ja tylko
    mówię, że radar pokazał, że jadę ~30km/h rowerem.

    > Poza tym - pozostaje nadal brak prędkościomierza w rowerze.

    To inna sprawa. Ale spokojnie, wprowadzą. I prawo jazdy kategorii R, i
    rejestracje roweru i przeglądy techniczne...

  • 49. Data: 2011-09-28 15:38:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Każda normalna nawigacja ma POI. I próba ustawowego zakazu
    >wprowadzania danych o radarach sprowadza się do zakazu POI - ważnej
    >funkcji nawigacji.

    POI moga sobie zostac, ale za probe dystrybucji info o radarach 5 lat
    :-)

    A w samym programie do nawigacji mozna wprowadzic obowiazkowe
    wykrywanie slowa "radar" w POI.
    I obowiazkowe nawigowanie do najbliszego komisariatu po wykryciu :-)

    J.

  • 50. Data: 2011-09-28 15:45:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    0g2000vby.googlegroups.com...
> [...]
    >wynika ze wlasnorecznie wgranie takich POI bedzie legalne ;)
    >Zapewne powstanie sporo serwerow dostarczajacych takie,

    Sciagniecie z zagranicznego serwera zahacza o import.

    J.