  • Data: 2011-09-29 01:49:25
    Temat: Re: idzie nowe z UE :-(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ależ w Polsce również - pisze o tym we fragmencie, który wyciąłeś:
    >
    > ===8<===
    > Dlatego podaję ograniczenie do 5km/h, czyli takie jakie obowiązuje
    > w miejscach gdzie jest dopuszczony równoczesny ruch pieszych i pojazdów

    Czekaj... w .pl *teraz* występuje gdzieś 5kmph?
    Tak bardziej z ciekawości pytam :)

    > Absolutnie nie. Rowerzysta nie ma żadnego obowiązku mieć wprawę
    > w ocenie szybkosci. Do prowadzenia roweru nie są potrzebne uprawnienia.

    Patrz wyżej - przepis nakazuje, masz się dostosować.
    Brak umiejętności oznacza że masz wziąć *stosowną* tolerancję.

    Chcesz powiedzieć że np. "z braku wymogu uprawnień" mogę sobie
    rowerem wozić dowolnie długi bagaż (np. 5 m :P), bo ani miernika
    nie muszę mieć przy sobie (taśmy mierniczej znaczy) ani
    "wprawy w ocenie na oko" mieć nie muszę?

    pzdr, Gotfryd