    From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: idiota bez wobraźni
    Date: Tue, 13 Aug 2013 13:38:39 +0200

    >Piętnuje brodatego idiotę bez wyobraźni, który 11.08 br, ok. godz 18 w
    >Warszawie, na ul. Wawelskiej, a potem na Trasie Łazienkowskiej, w ogromnym
    >ruchu (zjazd z weekendu) na skuterze Majestic,(chyba Yamaha na oko 250
    >albo 400ccm), wiózł z prędkością momentami ponad 80 km/godz dziewczynkę co
    >najwyżej 5-6 letnią, która z tyłu siedzenia trzymała się jego skórzanej
    >(śliskiej!) kurtki (rączki miała za krótkie, aby go objąć) i na szerokiej
    >kanapie na zakrętach prześlizgiwała się ze strony na stronę, bo i nóżki
> [...]

    O ja p...., koleś chyba nie wie co robi, teraz pytanie czy zrobił to
    pierwszy raz bo zielony i nie pomyślał, czy może kolejny po kilka razy
    poprzednio się udało, na takim sprzęcie to chyba najwygodniej przed sobą
    wozić takie szkraby. Ja tak robiłem na Gilerce Runner 50cc, na CBF 500 tez,
    aczkolwiek trochę mało wygodnie.
    A takie pytanie, kiedy sadzać z tylu, jak u was to wyglądało z małymi
    pasażerami lub jak do tego dochodziliście.

    Buniek