  • 21. Data: 2009-06-08 06:09:20
    Temat: Re: iPhone's killers
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    igoR szczurka pisze:

    > Zależy z której strony spojrzeć.
    > Przykładowo: z mojego punktu widzenia, każdy telefon fabrycznie obsługujący
    > A2DP jest już iPhone-killerem. :)
    > Czasem nie wystarczy zerżnąć Pradę, dodać jarmarcznie kolorowe ikonki i
    > (przyzwoitą) przeglądarkę www, oraz opakować w marketingowy bełkot. \

    Buhahahha lubie tych nastolatkow ..

  • 22. Data: 2009-06-08 06:52:18
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Buhahaha... ale ten Curve to fajny szmelc sprzed dwoch lat zasadniczo.

    Mam wrazenie, ze przemawia tutaj sfrustrowany wlasciciel iPhone'a... tylko
    czemu taka frustracja :)
    A zastanowiles sie, dlaczego pomimo dwuletniego stazu jest wciaz na rynku?

    A co do Nokii (z innego watku) - jesli dobrze kojarze, to w USA sie nie
    bardzo sprzedaja..
    Ale zawsze mozesz przytoczyc wlasna statystyke...

    I odpusc sobie z tym tonem, zanim ci zylka pojdzie...

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. Uzywam Curve - jest zajebisty, nawet pomimo braku 3G. Co wiecej - NIE MA
    niezadowolonych uzytkownikow tego aparatu w moim otoczeniu (a jest tego ok.
    30 osob).

  • 23. Data: 2009-06-08 07:16:14
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    > To jakbyś powiedział, że Golf jest Łada killer.

    Heh.. ale obraziles tego iPhone'a :) A ten aparat jednak sporo potrafi..
    pomimo, ze jest wlasciwie TYLKO dla uzytkownikow indywidualnych. W dodatku
    marketing dla tego aparatu jest godny nasladowania - zaden inny aparat
    wczesniej nie byl tak pozadany przed pojawieniem sie na rynku :)

    tak czy siak - wyrazenie "iPhone killers" (jak w temacie watku) nie dotyczy
    1 czy 2 modeli telefonow) - jest dosc powszechnie uzywane... wystarczy
    wrzucic w googla i sprawdzic ile modeli wywali. nawet w rankingi to jest
    poukladane.

    > Blackberry sprzedaje się sporo więcej niż iPoo.
    > W tym samego tylko modelu Curve sprzedało się więcej niż ipoo, a jeszcze
    > jest Storm i Bold.

    No ale trudno tak nazwac Curve, skoro pojawilo sie przed iPhonem ;)
    I trudno, zeby bylo inaczej, skoro Curve sprzedaje sie od ponad 2 lat, a
    iPhone przez pare miesiecy (czy nawet rok, nie pamietam dokladnie).
    co do rankingu - napisz, czy dotyczy skumulowanej sprzedazy, czy za jakis
    krotki okres czasu.

    ale generalnie ja mowilem o modelu Storm - podobno mial byc swietny,
    dotykowy wyswietlacz LCD z wypuklymi przyciskami, itp... Tylko cos im tam
    nie wychodzi - mocno awaryjny jest (dlatego nasza firma wycofala sie z
    kontraktu na te telefony i stanelismy na Boldach). I w tym przypadku z
    iPhone killera.. zrobila sie Lada ? ;)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 24. Data: 2009-06-08 09:07:25
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Patrz pan Szadzik inteligent ... a ci uposledzenii maja wiecej noblistow
    > z techniki i ekonomii niz wszystkie pozostale kraje razem wziete.
    >
    > Cud panie a PKB ... przeciez to idioci.

    Piszesz bo masz z nimi do czynienia i tak wnioskujesz, czy tylko dla
    zasady ich bronisz?

    P.S. Co ma PKB do inteligencji?

    > Bo posiada to tylko u nas bradzlowanie sie sie pirackim softem od XDA
    > jest w modzie i to tylko wsrod pryszczersow.

    Nie wiem jak Ty, ale ja na swoim nie mam nawet jednego pirackiego
    programu, wszystko kupione.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 25. Data: 2009-06-08 11:18:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal AKA Miki pisze:

    > Mam wrazenie, ze przemawia tutaj sfrustrowany wlasciciel iPhone'a... tylko
    > czemu taka frustracja :)

    Czym sfrustrowany... racz zobacz w specyfikacje Godelowego cuda.

    > A zastanowiles sie, dlaczego pomimo dwuletniego stazu jest wciaz na rynku?

    Bo jest tani ...

    > PS. Uzywam Curve - jest zajebisty, nawet pomimo braku 3G. Co wiecej - NIE MA
    > niezadowolonych uzytkownikow tego aparatu w moim otoczeniu (a jest tego ok.
    > 30 osob).

    Tak duzo osob uzywa Forda Fiesty i nawet wiekszosc jest zadowolona
    jednak ni czorta nie jest to lepszy samochod od powiedzmy Mondeo.

    Łapiesz ?

  • 26. Data: 2009-06-08 11:20:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal AKA Miki pisze:

> [...]
    > iPhone przez pare miesiecy (czy nawet rok, nie pamietam dokladnie).
    > co do rankingu - napisz, czy dotyczy skumulowanej sprzedazy, czy za jakis

    Wyniki dotyczyly 1Q Ciurve jest poprostu tani .... i solidny ale ni
    czorta bo do iPhona poronac nie mozna.

> [...]
    > nie wychodzi - mocno awaryjny jest (dlatego nasza firma wycofala sie z
    > kontraktu na te telefony i stanelismy na Boldach). I w tym przypadku z

    No wlasnie iphone killer Storm polegl. Narazie Pre jest hypowany ale
    zobaczymy jak znajdzie sie w rekach uzytkownikow razem z Iphonem 3G Video

  • 27. Data: 2009-06-08 11:22:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Piszesz bo masz z nimi do czynienia i tak wnioskujesz, czy tylko dla
    > zasady ich bronisz?
    > P.S. Co ma PKB do inteligencji?

    Bronie dla zasady to ze ty masz do czynienia z durnia z USA to twoj
    problem... pojedz w Polske durniow i to wiekszych dostatek.

    > Nie wiem jak Ty, ale ja na swoim nie mam nawet jednego pirackiego
    > programu, wszystko kupione.

    Nie chodzilo mi o piractwo jako takie tylko brandzlowanie sie Waldusia
    pirackim Windowsem 6.5 na Kaiserze i wmawianie ludziom ze gotowanie
    ROMow jest normalne i flashowanie co 7 dni tez

  • 28. Data: 2009-06-08 12:52:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie chodzilo mi o piractwo jako takie tylko brandzlowanie sie Waldusia
    > pirackim Windowsem 6.5 na Kaiserze i wmawianie ludziom ze gotowanie ROMow
    > jest normalne i flashowanie co 7 dni tez

    Hmm, a kto tak robi? To, że jest taka możliwość nie oznacza że wszyscy tak
    robią. A na iphona nie ma AM i dla mnie staje się w tym momencie czymś na
    poziomie zwykłego telefonu w dodatku o wiele gorszym bo trzyma krócej
    baterie i jest ceglasty. :))))

  • 29. Data: 2009-06-08 12:52:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > robią. A na iphona nie ma AM i dla mnie staje się w tym momencie czymś na
    > poziomie zwykłego telefonu w dodatku o wiele gorszym bo trzyma krócej

    Dajesz do pieca .... ceglasty nie to co Kaiser nie :)
    Phii a dla mnie brak sensownego UI dotykowego czyni z kazdego WM cegle
    do wmurowania w jakis kosciol co najwyzej.

    Co za argumenty :)

  • 30. Data: 2009-06-08 13:04:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dajesz do pieca .... ceglasty nie to co Kaiser nie :)
    > Phii a dla mnie brak sensownego UI dotykowego czyni z kazdego WM cegle do
    > wmurowania w jakis kosciol co najwyzej.
    >
    > Co za argumenty :)

    Proste i rzeczowe, lepiej mieć HTC z AM niż IP bez, jak ktoś AM uzywa i
    potrzebuje.