  • 1. Data: 2009-04-01 10:44:06
    Temat: iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
    Od: "M...@g...com" <M...@g...com>

    Witam

    Byc moze zakupie sobie iPhone (ale glownie pod katem tworzenia
    aplikacji na ten telefon). Dla testowania aplikacji wydaje sie, ze
    lepiej miec mniej pamiecie niz wiecej (jak sprawdze aplikacje na 16GB,
    to moze sie okazac, ze na 8GB bedzie problem).

    Pomijajac powyzsze wywody jestem ciekaw, czy jest istotna roznica
    pomiedzy wersja 8GB i 16GB. Czy te 8GB wiaze sie z tym, ze aplikacje
    wolniej dzialaja? Podobno (>) 8GB szybciej startuje. Zapewne mniej
    aplikacji mozna uruchomic, ale czy jest to bolesne (np: 5 aplikacji
    dzialajacych w tym samym czasie i nic wiecej)? Nie mialem jeszcze do
    czynienia z iPhonem, a to co widziałem w sieci to wypowiedzi typu:
    "wejdzie ci wiecej muzyki czy filmow"

    Mirek

  • 2. Data: 2009-04-01 10:48:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 03:44:06 -0700 (PDT), M...@g...com
    napisał(a):

    > wolniej dzialaja? Podobno (>) 8GB szybciej startuje. Zapewne mniej
    > aplikacji mozna uruchomic, ale czy jest to bolesne (np: 5 aplikacji
    > dzialajacych w tym samym czasie i nic wiecej)? Nie mialem jeszcze do

    Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
    wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-04-01 11:27:48
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
    > wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

    w nastepnym upgrad'e softu w 2010 maja dolozyc mozliwosc instalacji karty
    pamieci bo to podobniez jest normalne.

  • 4. Data: 2009-04-01 12:11:14
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
    > wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

    G... prawda, chodzą w tle, ale nie wszystkie. Prawda, że dwóch gierek na raz
    nie uruchomisz.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-04-01 12:11:30
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik <M...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >lepiej miec mniej pamiecie niz wiecej (jak sprawdze aplikacje na 16GB,
    >to moze sie okazac, ze na 8GB bedzie problem).

    chcesz aplikacje tworzyc a pamieci flash od ramu nie odrozniasz?
    ipody maja ramu 128 mb, obie wersje

    bo nie powiesz mi ze chcesz 8GB aplikacje pisac ;)

  • 6. Data: 2009-04-01 12:13:41
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    To nie do końca tak.
    8 albo 16 GB to miejsce gdzie możesz zrzucić dane, np mp3, jeśli chodzi o
    procek RAM to chyba obie wersje mają to samo. To trochę tak jakbyś miał dwa
    egzemplarze tego samego telefonu i do jednego włożył 2GB a do drugiego 4GB
    karę.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 7. Data: 2009-04-01 13:12:37
    Od: "M...@g...com" <M...@g...com>

    > bo nie powiesz mi ze chcesz 8GB aplikacje pisac ;)

    Faktycznie, moj blad. Nie skojarzylem.

    Co do tworzenia aplikacji, to musze sie jeszcze nad tym zastanowic, bo
    najwazniejszy jest ciekawy pomysl, ale minusem dla mnie jest nie tylko
    koniecznosc poznania SDK, ale rowniez C++, czego unikalem od 10 lat
    (wiem, ze sa juz aplikacje stworzone z wykorzystaniem Pythona czy
    Mono, ale poki co to raczej pokazanie przez pasjonatow mozliwosci
    wykorzystania innych jezykow).

    Poki co mysle o rozpoczeniu pisania aplikacji na telefony komorkowe i
    rozwazam Symbiana, iPhona czy Javę.

    Mirek

  • 8. Data: 2009-04-01 21:24:45
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.04.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
    > wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

    A wypowiedział się błednie nieposiadacz ipoo. Wiele apli działa w tle, te
    co nie działają można je zmusić:
    http://code.google.com/p/iphone-backgrounder/

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 9. Data: 2009-04-02 11:15:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gz5uxhcyjcaz$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ktoś Cię niestety okłamał. iPoo ma przełomowy system, więc może działać
    > wyłącznie jedna aplikacja w danym momencie. Niezależnie od ilości pamięci.

    Czegos nie doczytales.
    Albo ktos cie niestety oklamal.

    A najbardziej prawdowpodobne jest to, ze znowu publicznie klamiesz.

    TA

  • 10. Data: 2009-04-02 15:48:52
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 01 kwi 2009 o 15:12 GMT, M...@g...com napisał(a):

    > Co do tworzenia aplikacji, to musze sie jeszcze nad tym zastanowic, bo
    > najwazniejszy jest ciekawy pomysl, ale minusem dla mnie jest nie tylko
    > koniecznosc poznania SDK, ale rowniez C++, czego unikalem od 10 lat

    Wez tylko poprawke, ze na iPhone nie pisze sie w C++

    Pozdrawiam
    Brzezi