  • 11. Data: 2012-07-29 15:49:32
    Temat: Re: iPhone 4S i działanie w 3G T-Mobile
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoB" <r...@g...pl> wrote in message
    news:jv1b26$66a$1@inews.gazeta.pl...

    > A co to za wies te twoje czikago, z ktorej strony Warszawy ???
    >
    > Ty Przemol zawsze musisz podkreslic, w jakiej to wspanialej hameryce
    > zyjesz.
    > Temat jest o T-mobile i problem krajowy, co nas interesuje twoja
    > hameryka...
    > Nic twoj post nie wniosl do dyskusji, wiec zachowaj to dla siebie...
    > , pisz na temat

    Piszę na temat - mam starszą wersję telefonu GSM i działa jednocześnie
    głos i internet. I nie jest to "logiczne" jak nie działa. Takie wnioski
    wyciągnij.
    Podałem suche fakty co do tego gdzie mieszkam aby własnie nie było
    wątpliwości że piszę o T-Mobile koło Warszawy - o wspaniałej hameryce
    to wymyśliłeś sobie sam, ja niczego o Ameryce nie pisałem.

  • 12. Data: 2012-07-29 15:51:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ygreko" <y...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Prosze, zrozum ironie ;))).

    Ciężko zrozumieć tą ironię skoro u mnie działa wyśmienicie to samo
    co u Ciebie nie działa i piszesz o tym niedziałaniu wątek...

    > Zawsze jak tam jestem to dziwię się, jak oni moga rozmawiac przez
    > siec takiej jakosci...? Szumy, trzaski, ledwo slychac, chociaz rozmawiam
    > z kolega, ktory jest kilometr dalej w tej samej sieci i obaj mamy wysokiej
    > klasy smartfony i pelen zasieg 3G... Chyba, ze dla klientow zewnetrznych
    > udostepniaja tylko kawalek swoich mozliwosci.

    Najwyraźniej, bo ja nie mam żadnych szumów ani trzasków.

  • 13. Data: 2012-07-30 00:48:15
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "ygreko" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Saturday, July 28, 2012 4:20:54 PM UTC+2, Pszemol wrote:

    > No tak, niestety, w Polsce was gonimy, nawet nie jestem pewien czy nam
    > sie to kiedykolwiek uda :(((.

    Jakich was ?
    emigrantow ?

  • 14. Data: 2012-07-30 13:43:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    > Użytkownik "ygreko" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jakich was ?
    > emigrantow ?

    Raczej poziom obsługi klienta jakie oferują zachodnie firmy
    takie jak AT&T - w przeciwieństwie do T-Mobile w Polsce,
    których klient uważa za "logiczne" że nie ma internetu
    w czasie rozmowy telefonicznej.

  • 15. Data: 2012-07-30 22:35:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Raczej poziom obsługi klienta jakie oferują zachodnie firmy
    > takie jak AT&T - w przeciwieństwie do T-Mobile w Polsce,
    > których klient uważa za "logiczne" że nie ma internetu
    > w czasie rozmowy telefonicznej.
    Nie wiem co tam uwaza klient Tmobile i nie za wiele mnie to obchodzi,
    ale ja bym Polski na Ameryke za nic nie zamienil. Czesto sie dziwie jak
    ogladam jakies filmy jak to jest ze sa ludzie ktorzy tam dobrowolnie
    mieszkaja ?

  • 16. Data: 2012-07-31 00:29:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wiem co tam uwaza klient Tmobile i nie za wiele mnie to obchodzi,

    Gdybyś czytał wątek w którym zabierasz głos to byś wiedział co OP uważa.

    > ale ja bym Polski na Ameryke za nic nie zamienil. Czesto sie dziwie jak
    > ogladam jakies filmy jak to jest ze sa ludzie ktorzy tam dobrowolnie
    > mieszkaja ?

    Generalnie tak podchodzą ludzie którzy świata poza swoją wsią
    w której się urodzili i wychowali nie widzieli - kto nie wie jak to
    jest to nie zatęskni za czymś czego nie zna.
    Więc nie przejmuj się że czegoś nie rozumiesz, że coś Cię dziwi... :-)