  • Data: 2011-03-11 11:56:18
    Temat: Re: iPhone 4 od srodka
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> Odpowiedz na news:ilbfkg$4de$1@news.onet.pl:

    > kwestia gustu, jak dla mnie troche zbyt malo naturalne. Ale piksele
    > kluja po oczach i to nie z nosem przy szybie, widac je spokojnie z
    > odleglosci ok 35cm a nie mam jakiegos super wzroku. Lepiej bylo pod tym
    > wzgledem na Defy, ktora ma mniejsza przekatna. Jednak gdy spojrzalem na
    > ekran nowego iPhonea - od razu zauwazylem roznice. Ostrosc obrazu jest
    > nieporownywalna.

    Troche przesadzasz, ale faktycznie i9000 ma niską rozdzielczość, coś około
    393x687 jeśli dobrze pamiętam. Ale marketingowcy po paru kawach zaokrągliwi
    to do "480x800". Defy to już inna para kaloszy, tu masz 480x852 prawdziwe na
    3.7" powieżchni. I jeżeli twierdzisz że widzisz piksele to jest to typowa
    autosugestia. Ja na 4.3" i 480x800 nie widze pikseli, a z oczami nie mam
    jeszcze(odpukać) próblemów.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d