  • 71. Data: 2009-06-10 07:01:27
    Temat: Re: iPhone 3G 8GB i internet
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h0nh1g$7c6$...@i...gazeta.pl...
    > A twoj ActivSync to jest popierdolka ktora niczego sensownego nie robi.

    Ciekawe jak dostaniesz się do rejestru urządzenia na WM.

  • 72. Data: 2009-06-10 07:20:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > A może przyznasz, że do linuxów dodawany jest od razu firefox,
    > openoffice i masa innych programów? Czemu o tym nie piszesz?

    Ale rozrozniasz linuxa od dystrybucji? I braku przymusu instalacji
    Firefoxa ?

  • 73. Data: 2009-06-10 07:48:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 09:20:49 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ale rozrozniasz linuxa od dystrybucji? I braku przymusu instalacji
    > Firefoxa ?

    Bo ja wiem. Przymusu nie ma, ale np. Ubuntu bez Firefoksa jest po prostu
    kulawe.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 74. Data: 2009-06-10 09:13:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 11:13:08 +0100, Szadzik napisał(a):

    > Ja nie narzekam. Nie widzę w niej nic nieudanego, brak TF3D akurat to
    > dla mnie plus bo żadnych tego typu wynalazków nie korzystam. Bateria za
    > to wielki plus w porównaniu z HTC.

    Ale przecież to JEST HTC i ma normalną baterię HTC i standardowy chipset
    Qualcomma. Jakie HTC ostatnio widziałeś? ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 75. Data: 2009-06-10 10:29:24
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ale przecież to JEST HTC i ma normalną baterię HTC i standardowy chipset
    > Qualcomma. Jakie HTC ostatnio widziałeś? ;-)

    Ta NORMALNA bateria HTC wytrzymuje 4x dłużej niż ta sama NORMALNA
    bateria HTC w innych HTC z nazwy. A xperia jest nadal produktem
    firmowanym przez SE a nie HTC.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 76. Data: 2009-06-10 17:06:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 11:29:24 +0100, Szadzik napisał(a):

    > Ta NORMALNA bateria HTC wytrzymuje 4x dłużej niż ta sama NORMALNA
    > bateria HTC w innych HTC z nazwy. A xperia jest nadal produktem
    > firmowanym przez SE a nie HTC.

    Ale jest produkowana przez HTC bazując na ich rozwiązaniach - bo przecież
    SE swoich rozwiązań dla WM nie miało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 77. Data: 2009-06-11 10:10:09
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ale jest produkowana przez HTC bazując na ich rozwiązaniach - bo przecież
    > SE swoich rozwiązań dla WM nie miało.

    A i tak trzma lepiej niż w innych telefonach HTC. Zadowolony?

  • 78. Data: 2009-06-11 11:51:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Jun 2009 08:53:21 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

> [...]
    >1. Kto wytwarza urządzenia lub ich komponenty przeznaczone do
    >*niedozwolonego usuwania lub obchodzenia skutecznych technicznych
    >zabezpieczeń przed odtwarzaniem, przegrywaniem lub zwielokrotnianiem
    >utworów* lub przedmiotów praw pokrewnych albo dokonuje obrotu takimi
    >urządzeniami lub ich komponentami, albo reklamuje je w celu sprzedaży lub
    >najmu,
    >podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    >do lat 3.
    >2. Kto *posiada, przechowuje lub wykorzystuje urządzenia lub ich

    Drzyjcie sprzedawcy i posiadacze elektroniki i komputerow :-)

    Ale o programach tam jakby ani slowa nie bylo, tylko urzadzenia :-)

    Nastolatek sledzacy program i piszacy wlasny obchodzacy zabezpieczenia
    pod cos tu podlega ?

    >I na gruncie cywilistyki:
    >Art. 77(1) pr.aut: Uprawniony może domagać się od użytkownika programu
    >komputerowego zniszczenia posiadanych przez niego środków technicznych (w
    >tym programów komputerowych), których jedynym przeznaczeniem jest
    >ułatwianie niedozwolonego usuwania lub obchodzenia technicznych
    >zabezpieczeń programu.

    Tu zapis jakby rozsadniejszy ... trzeba dodac legalna funkcje :-)

    J.

  • 79. Data: 2009-06-11 14:11:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 13:51:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > Drzyjcie sprzedawcy i posiadacze elektroniki i komputerow
    >
    > Ale o programach tam jakby ani slowa nie bylo, tylko urzadzenia

    Ja na karnym się nie znam, ale w komentarzach piszą, że te urządzenia to
    i oprogramowanie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 80. Data: 2009-06-11 15:55:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jun 2009 14:11:05 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    >Ja na karnym się nie znam, ale w komentarzach piszą, że te urządzenia to
    >i oprogramowanie.

    jak ja nie cierpie naszego prawa, ze tresc czyta sie nie w ustawie,
    tylko w komentarzach.

    Teza ze oprogramowanie to urzadzenie wydaje mi sie dosc karkolomna.
    Ale juz komponentem to kto wie ..

    J.