  • 51. Data: 2009-06-09 17:07:53
    Temat: Re: iPhone 3G 8GB i internet
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > A WM wymagaja ActivSync ktory jest pod Windows only.

    miałem/mam od 3 lat 4 telefony z MW, niemam windowsa (Linux), niemam
    active synca. Do czego on jest potrzebny?

    ToMasz

    PS
    RAz jak flashowałem telefon (na pożyczonym laptopie z winXP)( raz na 4
    modele na 3 lata!), w instrukcji było napisane zeby wyłączyć active synca.

  • 52. Data: 2009-06-09 17:18:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    PRzeczytaj dyskusje ze zrozumieniem:

    Sergiusz:
    Znasz jakiś nowoczesny smartphone technologicznie i gabarytowo nie
    odstający od iP któremu mógłbym pogratulować lepsze bateryjnie osiągi?

    Szadzik:
    Xperia

    Waldek:
    Xperia to jeden z mniej udanych produktów HTC - zapewne wplyw SE

    Jan:
    > No ale ... jak trzeba uzyc jej przeciwko iPhonowi to Xperia juz jest
    > cacy :) Ach te wasze srodowisko hipokrytow.

    JA naprawde nie chce nikogo obraźić nie znam Cie, moze jesteś wspaniałym
    Ojcem, mężam, naprawde dobrym człowiekiem, ale Twój udział w tej
    dyskusji pozostawmy ocenie jakiejś osoby do której masz szacunek. Daj
    ten list do przeczytania, matce, zonie, ksiedzu, i poproś zeby na
    podstawie powyższych cytatów wskazała debila.

    ToMasz

  • 53. Data: 2009-06-09 17:23:16
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > A to jakis WM bez sterownikow na PC po BT da internet ..... do kazdego
    > urzadzenia z Makiem wlacznie ... wiec nie pierz Waldus.
    > Twoje WMy maja wszystko szkoda ze te WMowe wynalazki "prawie dzialaja"
    Jeśli te kpiny potraktować jako pytanie, to odpowiedź znajdziesz w
    drugim poście w tym wątku. Padła 13 godzin przed zadaniem pytania.....

    Ręce opadają

    ToMasz

  • 54. Data: 2009-06-09 18:50:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 18:00:17 +0200, osiek napisał(a):

    > ale masz jakieś wsparcie że QuickTime to rozszerzenie iTunesa?

    A masz możliwość zainstalowania iTunes bez QT?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 55. Data: 2009-06-09 18:57:31
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A masz możliwość zainstalowania iTunes bez QT?

    nie wiem jak w WinXP bo tam mam samego QuickTima zainstalowanego ale na
    MacOSX to są całŻowicie odrębne programy, miewałem konfiguracje samego
    QT samego iT jak i wszystko razem. Nie sądze żeby w Win było inaczej :P

  • 56. Data: 2009-06-09 19:03:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 20:57:31 +0200, osiek napisał(a):

    > nie wiem jak w WinXP bo tam mam samego QuickTima zainstalowanego ale na
    > MacOSX to są całŻowicie odrębne programy, miewałem konfiguracje samego
    > QT samego iT jak i wszystko razem. Nie sądze żeby w Win było inaczej :P

    W Windows musisz zainstalować megabajty badziewia, bo iTunes robi to bez
    pytania (tzn. możesz zrezygnować z instalacji całkowicie).
    To zupełnie nic, że normalny program instalacyjny normalnego softu
    sprawdziłby system na okoliczność istnienia stosownych kodeków - np. z
    kilkakrotnie mniejszego i szybszego QuickTimeAlternative.
    Nie ma szans - albo instalujesz z tym badziewiem, albo spadaj.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 57. Data: 2009-06-09 19:03:35
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > A masz możliwość zainstalowania iTunes bez QT?

    A co oba mają do rzeczy jak iP da się używać bez obu?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 58. Data: 2009-06-09 19:17:36
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > kilkakrotnie mniejszego i szybszego QuickTimeAlternative.
    > Nie ma szans - albo instalujesz z tym badziewiem, albo spadaj.

    to se odinstaluj te megabajty... tak płaczesz nad kilkoma megabajtami
    jak pojemność dysku mas zliczoną zapewne setkach gigabajtów...

    tak zupełnie OT to MS robi większą kichę.. musiałem się nieżle nagłowić
    jak zmusić Win żeby mi przestał truć o aktualizację IE 6 do 7 skoro i
    tak używam FF

  • 59. Data: 2009-06-09 19:25:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 21:17:36 +0200, osiek napisał(a):

    > tak zupełnie OT to MS robi większą kichę.. musiałem się nieżle nagłowić
    > jak zmusić Win żeby mi przestał truć o aktualizację IE 6 do 7 skoro i
    > tak używam FF

    Zainstalować update - rozmiar praktycznie ten sam, a bezpieczeństwo wyższe.
    Poza tym, i tak trzeba użyć od czasu do czasu, bo niektórzy niedouczeni
    łonabiłebmasterzy nie uznają innych przeglądarek
    Mac OS też trzeba gwałcić, żeby przestał instalować aktualizację - tak
    nawiasem mówiąc

    Aha - byłbym zapomniał - iTunes instalowane domyślnie - start, dalej,
    dalej, dalej, ... zakończ zainstaluje również gówniane i dziurawe Safari
    dla Windows. Na szczęscie to się da odkliknąć. No ale czego się nie robi
    dla statystyk.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 60. Data: 2009-06-09 19:29:27
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > dalej, dalej, ... zakończ zainstaluje również gówniane i dziurawe Safari
    > dla Windows. Na szczęscie to się da odkliknąć. No ale czego się nie robi

    większe bezpieczeństwo czego? IE którego nie używam?

    ehh nie pryzpominam sobie abym gwałcił MacOSa zeby mi nie przypominał
    czegokolwiek

    BTW jakoś ostatnio siedziałem przy kompie z Itunes na WinXP (do iPoda i
    tak bo to fajny program-słowa użyszkodnika) a nie znalazłęm tam ani QT
    ani Safari więc coś hmm dziwne rzeczy opowiadasz