  • Data: 2015-07-25 20:06:18
    Temat: Re: iPhone :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kosmos" <a...@u...pl> wrote in message
    news:motca0$oir$1@node1.news.atman.pl...
    > BMW M6 jest fajnym autem, ale ja akurat
    > mając takie pieniądze do wydania na samochód kupiłbym inne auto.

    Jakie Ty byś kupił?

    > Zachcianki każdy może mieć inne - ja chciałem mieć dobry aparat w
    > telefonie i mam Nokię 1020. Aparat ekstra i jestem zadowolony. Ktoś inny
    > uzna że to kiepski model, bo nie jest wodoodporny. I będzie miał rację,
    > według swoich kryteriów.

    Chodzi mi właśnie o to, że oceniając zakup iPhone jako
    "za drogi, przecież za mniejsze pieniądze można mieć coś innego"
    jest tak jakbyś napisał że BMW M6 jest za drogi, przecież
    za te pieniądze można mieć coś innego. Ale M6 nie kupuje ktoś
    bo to jest praktyczny wybór - to jest zabawka, zachcianka, maskotka.
    I osoby które nie muszą liczyć każdego grosza tak samo podchodzą
    do zakupu smartfona...

    > Nie ma obecnie smartfona, który byłby idealny dla każdego - i pewnie nigdy
    > nie będzie. I tak można podsumować dyskusję o wyższości jednej marki
    > smartfonów nad drugą. Każdy wybiera to, co najlepiej spełni jego
    > oczekiwania. Oczywiście z uwzględnieniem budżetu, ale zakładanie, że skoro
    > ktoś wybiera inną markę niż Apple to na pewno dlatego że go nie stać jest
    > nie tylko nieuzasadnione, ale i nieeleganckie.

    Jeśli ten ktoś przytacza cenę iPhone jako argument to jak najbardziej
    uzasadnione. A w komentowanej wypowiedzi padło właśnie to:
    "Obecnie zmieniłem sprzęt na Galaxy S5 + GearS (update).
    Zupełnie inna cena niż Ajfon+Srajfon i do tego wodoodporne :)"