  • 1. Data: 2003-11-30 19:15:04
    Temat: iDSL 1Mbit/s [zapytanie]
    Od: "Paul Van-Dass" <p...@b...krakow.pl.znik>

    Hej

    Zamierzam sie przesiasc z 512kbit/s na 1Mbit/s z tad moje pytanie do
    aktualnych uzytkownikow lacz 1Mbit/s czy nadal TPSA ma problemy z tymi
    laczami, czy juz cos w tej kwestji sie zmienilo.

    Paul

  • 2. Data: 2003-11-30 19:20:08
    Temat: Re: iDSL 1Mbit/s [zapytanie]
    Od: p...@p...pl (parys)

> [...]
    > aktualnych uzytkownikow lacz 1Mbit/s czy nadal TPSA ma problemy z tymi
    > laczami, czy juz cos w tej kwestji sie zmienilo.

    od jakiegos czasu stoi na tym, ze maja problem z DSLami 0,5Mbit a co
    dowpiero z szybszymi

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 3. Data: 2003-11-30 19:31:45
    Od: "Paul Van-Dass" <p...@b...krakow.pl.znik>

    > od jakiegos czasu stoi na tym, ze maja problem z DSLami 0,5Mbit a co
    > dowpiero z szybszymi

    Primo - prosilem o odpowiedz uzytkownikow iDLS(informacje zaslyszane mnie
    nie interesuja)
    Secundo - 0,5Mbit dziala ok uzywam od roku

    Paul
    PS: Interesuje mnie szczegolnie rejon Krakowa

  • 4. Data: 2003-11-30 20:00:40
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Zamierzam sie przesiasc z 512kbit/s na 1Mbit/s z tad moje pytanie do
    > aktualnych uzytkownikow lacz 1Mbit/s czy nadal TPSA ma problemy z tymi
    > laczami, czy juz cos w tej kwestji sie zmienilo.

    Konfigurowalem znajomemu - ma od ok. tygodnia.
    Narazie zadnego zwisu, dziala bardzo OK :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 5. Data: 2003-11-30 20:10:26
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@v...com>

    Witam,
    Chodizlo o to, ze jesli nie podniosles wszystkich IP to dlawilo sie. jesli
    podniesiesz wszystkie 5 bedzie dzialalo sprawnie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 6. Data: 2003-11-30 20:18:28
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Paul Van-Dass wrote:

    > Zamierzam sie przesiasc z 512kbit/s na 1Mbit/s z tad moje pytanie do
    > aktualnych uzytkownikow lacz 1Mbit/s czy nadal TPSA ma problemy z tymi
    > laczami, czy juz cos w tej kwestji sie zmienilo.

    Śląsk-zagłębie. Używamy DSL1M od kwietnia (wczesniej 512). Poza drobnymi
    awariami na początku (słynne 5 aliasów na IP) w tej chwili mogę
    powiedzieć, że wyciąga non-stop pełne 1M. Sporadycznie natomiast
    nastepują rozłączenia (modem przestaje odpowiadać) na tyle długie, że
    rozłącza sesie ssh, więc można powiedzieć do takiej pracy średnio się
    nadaje. Jesli router obsługuje jakiś podziała pasma, to jest naprawde
    super. W tej chwili mam na sieci 50 userów w tym jakieś 20 aktywnych.
    Paru ssa P2P a ja sobie płynnie pracuje na kompie na uczelni przez ssh
    (w screenie na wypadek przerwy ;), słucham radyjka 128kbit i nie ma
    żadnych problemów. 1M spełnia wszystkie wymagania moich userów z
    nadmiarem. tylko ssacze chcieli by nieco więcej.

    Nie zauwazyłem pogorszenia prędkości mimo hurtowego wpinania neostrady.

    Prywatnie polecam to łącze, przynajmnije w mojej okolicy, bo od wakacji
    trudno się przyczepić do jakości i prędkości. Jedyne co naprawde jest
    nie w porządku to oczekiwanie na infolinii. Mają za mało stanowisk w
    momencie awarii nie można się dodzwonić, ale to chyba przerabiałeś.

    Niestety problem zapychania uploadu dalej istnieje jak w przypadku 512,
    ale to raczej wynika z samego łacza i nieszczęsnego podziału 1/4.
    Przydało by się w praktyce dzielić 1/2 up/down.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2003-12-01 09:36:29
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Sun, 30 Nov 2003 21:10:26 +0100 I had a dream that Jakub "Venom" Żukowski
    <v...@v...com> wrote:
    > Chodizlo o to, ze jesli nie podniosles wszystkich IP to dlawilo sie. jesli
    > podniesiesz wszystkie 5 bedzie dzialalo sprawnie.

    Chodziło. Już dawno jest to nieaktualne, wszystko po prostu działa, zero
    awarii.

  • 8. Data: 2003-12-01 21:00:21
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Paul Van-Dass wrote:
> [...]
    > aktualnych uzytkownikow lacz 1Mbit/s czy nadal TPSA ma problemy z tymi
    > laczami, czy juz cos w tej kwestji sie zmienilo.

    Używamy DSLki 1mbitowej od troszke ponad tygodnia. Wyciska pełne 1mbit,
    czasem nawet ciut więcej (rekord: 134 K/s z jakiegos mirrora suna). Na
    razie brak zwisow, a lacze dziala stabilnie. Ale ruting do pol34 to
    mozna sobie w tylek wsadzic :(

    Generalnie, wrazenia bardzo pozytywne.

    Pozdr,

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 9. Data: 2003-12-03 23:05:12
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Mon, 1 Dec 2003 09:36:29 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
    <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:

    > Chodziło. Już dawno jest to nieaktualne, wszystko po prostu działa, zero
    > awarii.

    Tia.. po "zdjeciu" - czyt. wyłączeniu pudła DSL często i gęsto się
    resetuje :/ może SpeedStramy juz tego nie wymagają.. ale to pudełko co mam
    dalej ma takie objawy.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+