  • 1. Data: 2010-03-25 13:43:53
    Temat: i można nimi wracac na kołach
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C111220
    21
    jak w tytule to mi się najbardziej poboda w tym aucie. Coprawda nie piszą,
    że bezwypadkowy - przynajmniej nie dojrzałem

  • 2. Data: 2010-03-25 13:48:19
    Temat: Re: i można nimi wracac na kołach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak w tytule to mi się najbardziej poboda w tym aucie. Coprawda nie piszą,
    > że bezwypadkowy - przynajmniej nie dojrzałem

    czytaj, ale ze zrozumieniem, bo akurat nie ma w tym ogloszeniu nic
    smiesznego

  • 3. Data: 2010-03-26 09:33:29
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > czytaj, ale ze zrozumieniem, bo akurat nie ma w tym ogloszeniu nic
    > smiesznego
    Może nic śmiesznego ale:
    "Rok produkcji: 2002" dalej "auto z końca 2001roku"
    "Ubezpieczenie: 10/2001"
    "auta posiadają tablice rejestracyjne i można nimi wracać na kołach" no niby
    tak, filmik niedawno był jak turbodymoman dawał rozwlonym autem. ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2010-03-26 09:52:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może nic śmiesznego ale:
    > "Rok produkcji: 2002" dalej "auto z końca 2001roku"
    > "Ubezpieczenie: 10/2001"

    Zapewne chodziło o rok modelowy, który zaczyna się gdzieś w sierpniu.

  • 5. Data: 2010-03-26 10:10:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Rok produkcji: 2002" dalej "auto z końca 2001roku"

    zapewne pomylka roku produkcji z data pierwszej rejestracji

    > "Ubezpieczenie: 10/2001"

    literowka

    > "auta posiadają tablice rejestracyjne i można nimi wracać na kołach" no
    > niby tak, filmik niedawno był jak turbodymoman dawał rozwlonym autem. ;)

    a tu akurat to o czym pisalem na poczatku, ta czesc to reklama, firmy a nie
    konkretne ogloszenie, dziwne ze nie dostrzegles, ze krajem aktualnej
    rejestracji jest polska, a na fotach blachy z francji, no i oczywiscie
    "Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu prawa cywilnego."

    po prostu zenujace niechlujstwo handlarzyny