eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmi Orange zdechło poświątecznie...Re: i Orange zdechło poświątecznie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: i Orange zdechło poświątecznie...
    Date: Tue, 28 Dec 2010 23:22:21 +0000 (UTC)
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 35
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    References: <s...@t...ceti.pl> <ifb3js$r7n$1@news.net.icm.edu.pl>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1293578541 93175 62.121.128.11 (28 Dec 2010 23:22:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Dec 2010 23:22:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1004700
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 23:22:51 +0100, MarekM napisał(a):
    > W dniu 27.12.2010 16:02, Jacek Osiecki pisze:
    >> Argh, znowu to samo.
    >> Kilka telefonów, kilka kart - wszystko działa, tylko nie moja karta
    >> (w dowolnym z telefonów)... jest "brak sieci" i tyle. Dokładnie tak samo,
    >> jak w sławetny wtorek i dzień później...
    >> Chyba zaczynam się wkurzać :-/
    > Miałem to samo. Pierwsza przerwa: od ok. 15:30 do ok. 17:00, po kilku
    > minutach karta znów przestała się logować, zalogowała się do sieci ok.
    > 21:00.

    U mnie właśnie mniej więcej tak - tuż przed 15 jeszcze mogłem wysłać MMSa i
    dostałem odpowiedź, a potem martwy telefon - aż do godzin wieczornych (tu
    już nie było łatwo określić o której wróciło).

    > Tak jak ktoś proponował wcześniej - może ustalimy wspólne cechy naszych
    > kart?
    > - HLR10

    Nie mam jak teraz sprawdzić...

    > - abonent indywidualny
    firmowy
    > - taryfa Orange Abonament
    > - uruchomiona usługa Orange Free Standard
    > - uruchomiony Ekstra Numer

    Ooo - u mnie też. Może to właśnie tu jest przyczyna?

    > Nie wiem, co jeszcze może być istotne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: