    From: "JUra" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: hybryda
    Date: Tue, 17 Feb 2009 23:47:50 +0100

    /
    > Na ile to zdjęcie jest dziełem fotografa i aparatu, ale na ile photoshopa?
    > Czy hybrydą można tak rozmazać tło?

    Czołem
    od 3 lat mam FZ30. Przy dobrym świetle fotki "żyleta"
    Jesli jednak zalezy ci na zdjeciach w trudnych warunkach oswietleniowych,
    zrezygnuj z produktów firmy Panasonic..
    Chwalę mego panasa za kilka rzeczy, ale bluźnie gdy robi sie ciemnawo,
    a jemu w uzyskamiu ostrego obrazu nie pomaga nawet wspomaganie autofokusa.
    Efekt? Rozmyte zaszumione fotki.
    Byle tylko zarobic na EOS 5D..i jakie zacne szkiełko

    Przy trybie makro można tak rozmyc tło jak na tej fotografii( mozna to takze
    uzyskac podczas robienia fotek na maksymalnym zoomie i przesłonie 2,8 i
    włączonym trybie makro) Nie ma tam fotoszopa, jesli chodzi o rozmazywanie
    tła.

    --
    Jura