  • Data: 2009-09-26 11:51:17
    Temat: Re: htaccess - przekierowanie index.pl na domenę
    Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Kapsel wrote:

    > Stoi sobie serwis na Joomla. Jak się wpisywało adres domeny z
    indeksem w
    > sensie www.domena.pl/index.pl to działało tak samo jak
    www.domena.pl. Nie
    > podobało mnie się to (SEO i takie tam), to zrobiłem w htaccess z
    jakimś
    > sieciowym poradnikiem regułę następującą:
    >
    > RewriteEngine On
    > Rewriterule ^(.*)\/index\.php$ $1 [R=301,L]
    > Rewriterule ^index\.php$ / [R=301,L]

    Nie ma sensu. W Joomli jak i w paru sklepach internetowych np.
    osCommerce takie przekierowanie stwadza problemy wlasnie z panelem.
    Tak na marginesie powiem, ze przekierowanie www na / w jednym ze
    sklepow powoduje zablokowanie mozliwosci dodania artykułów do
    koszyka:) Jeśli zajmujesz sie SEO to warto zawsze sprawdzic czy
    wszystko dziala jak nalezy po ustawieniu przekierowania.