  • Data: 2012-02-16 16:17:49
    Temat: Re: [hrdw] ssd ze zrownoleglaniem
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-16 00:50, Edek pisze:

    > Czy ja wiem, ja już nie potrafię pracować na kompie bez SSD. Może nie
    > taki, o jakich mowa powyżej, ale przyzwoity 128G daje radę.

    A co ja tam włożę, waciki? ;)

    A na serio?
    System? -pewnie coś da, zwłaszcza bootowanie.

    Swap. Ok. Z drugiej strony, właśnie idzie do mnie paczka z 8GB RAMu
    aby łączna mocą 12 problem wyeliminować przy 'domowych zabawach'.

    Coś jeszcze? Programy? Chyba nie ma sensu wszystkich.

    W sumie zostanie ~100GB na fajny bufor.

    Zrobiłem sobie testy jakimś prostym programikiem.
    Zapis-odczyć ciagły ok 100MB/s
    Losowo Kawałkami po 0.5MB - 50MB/s
    Losowo kawałkami po 4kb 0.5MB/s

    Dwustukrotny spadek wydajności ładnie.

    Nadal jednak miałbym wątpliwości. A Szkotem nie jestem;)
    No i mam 'tylko' SATA300

    pzdr
    bartekltg