    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: honda ns 125 cylinder
    Date: Thu, 14 Oct 2010 15:27:22 +0200

    "Korak17" <Korak17@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message
    news:bf05e5e9b89197afea1b776ac534c88d$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > Mam taką sprawę , kupiłem sobie hondę ns 125 f z uszkodzonym cylindrem i
    > tłokiem
    > szukałem a wszystkich stronach internetowych części i nie mogę znaleźć
    > www.allegro.pl
    > www.eBay.uk
    > www.autogielda.pl
    > Oraz objeździłem cały Wrocław i nic , Znalazłem jeden sklep w którym mógł
    > bym zamówić części ale kosztowało by mnie to 1500zł A więc czy zna ktoś z
    > was jakieś strony internetowe z częściami do motoru , albo czy ktoś z was
    > mógł by mi pomóc i poszukać u siebie w powiatach lub popytać się

    Witaj.

    Jutro poszukam u siebie w powiecie. Planuje troche poszaleć po lasach, może
    gdzieś znajdę.

    Będę też w sąsiednim powiecie, to tam też spojrzeć, czy tylko w swoim?

    > Sorki że pisze to w tym dziale , ale nie mogłem znaleźć odpowiedniego

    Nie ma sprawy, chłopaku, pomożemy zawsze.

    Chyba żeby nie, to popytaj też na alt.pl.scigacz.honda.ns125.tlok lub
    alt.pl.scigacz.honda.ns125.cylinder

    pozdro

    greg