  • Data: 2015-07-12 15:15:34
    Temat: Re: honda cbr 125 jak przerobi? do stuntu
    Od: Arni <a...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2015 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > Dzieki tej grupie poznałem róznice miedzy usenetem a forami - dziekuje.
    >
    > Chyba ze to tylko forum motocyklowe jest takie "specyficzne"...?

    nie wiem jak inne fora ale kiedyś internet był normalny. Trzeba było
    mieć dostęp, jakies IQ żeby z niego korzystać. Potem pojawiła się
    neostrada i jej pomiot: dzieci neostrady. Internet trafił do gimbusów i
    sie zaczęło. Kiedyś dyskusja na newsach wymagała przejścia prostego
    testu w postaci skonfigurowania czytnika a na forum nawet małpa może
    pisać. Są fora gdzie piszą poważni ludzie ale jaki jest target
    scigacz.pl - każdy widzi

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ