  • 1. Data: 2011-07-07 13:08:40
    Temat: honda cbf600s skrzynia
    Od: mazik24 <mazik24@_NOSPAM_gmail.com>

    witam mam pytanko mam honde cbf600s nabylem ja za male pieniadze ale
    jest problem ze skrzynia,pytanie: czy ta honda ma imobilajzer i trzeba
    jakis specjalny klucz z wbudowanym przyciskiem wylaczenia imobi. ,bo ja
    mam zwykly klucz ,czy poprostu imobilajzer sie wylacza podczas
    przekrecenia stacyjki?

  • 2. Data: 2011-07-07 14:27:58
    Temat: Re: honda cbf600s skrzynia
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    mazik24 pisze:
> [...]
    > jakis specjalny klucz z wbudowanym przyciskiem wylaczenia imobi. ,bo ja
    > mam zwykly klucz ,czy poprostu imobilajzer sie wylacza podczas

    to masz problem ze skrzynią czy z immobilizerem? a moze myslisz, że
    immobilizer siedzi w skrzyni?
    pewnie z racji okrojonego programu nauczania teraz juz nie uczą w
    szkołach logicznego składania wypowiedzi?

    hmmm.. :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-07-07 17:30:07
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "mazik24" <mazik24@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > jakis specjalny klucz z wbudowanym przyciskiem wylaczenia imobi. ,bo ja
    > mam zwykly klucz ,czy poprostu imobilajzer sie wylacza podczas

    Masz nad stacyjką napis H.I.S.S ??
    Jesli nie, to nie masz immobilasera.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 4. Data: 2011-07-07 22:32:14
    Od: mazik24 <mazik24@_NOSPAM_gmail.com>

    marcinunapisal

    > Użytkownik "mazik24" <mazik24@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Masz nad stacyjką napis H.I.S.S ??
    > Jesli nie, to nie masz immobilasera.

    mi chodzilo dokladnie czyw tym roczniku 2007 sa te hiss-y i czy trzeba
    jakis specjalny kluczyk czy imobilajzer wylacza sie przy przekreceniu
    stacyjki

    a do kolegi up up nie znam sie az tak dobrze na motach ,dlatego moze zle
    napisalem pytanko,a co do szkoly to samsie zglosc zeby ci przypomnieli o
    manierach! jutro sprawdze czy jest ten hiss dziekuje

  • 5. Data: 2011-07-07 22:40:32
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    mazik24 pisze:

    > a do kolegi up up nie znam sie az tak dobrze na motach ,dlatego moze zle
    > napisalem pytanko,a co do szkoly to samsie zglosc zeby ci przypomnieli o
    > manierach!

    polska trudny jezyk.

  • 6. Data: 2011-07-07 22:55:27
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 189 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    a szczególnie wymowa literków

    :P

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 7. Data: 2011-07-08 04:29:58
    Temat: Re: honda cbf600s skrzynia [OT]
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Arni pisze:

    > polska trudny jezyk.

    nie znasz sie, to ajfon stajl

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2011-07-08 14:10:50
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-07-08 06:29:58 +0200, Piotr Rezmer said:

    > nie znasz sie, to ajfon stajl

    ajfon srrajfon nie ma tu nic do rzeczy
    --
    Glub