eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklehonda XR 400 Rebus z zaworamiRe: honda XR 400 Rebus z zaworami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: bolej1 <bolej1@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: honda XR 400 Rebus z zaworami
    Date: Tue, 10 Jan 2012 22:30:17 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 46
    Message-ID: <49d69a30624c3008a8726e888ea4212f$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <gqds64$vs8$1@news3.onet> <gqdt8a$juv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gqdted$3sq$1@news3.onet> <gqdvca$h84$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gqe05r$cbc$1@news3.onet> <gqe1dn$r40$1@inews.gazeta.pl>
    <gqe1m9$hbg$1@news3.onet> <gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl>
    <gqfjk0$132$1@news3.onet>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1326234617 11318 85.232.234.178 (10 Jan 2012 22:30:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jan 2012 22:30:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: 87-207-26-52.dynamic.chello.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649632
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam mozesz napisac jak poradziles sobie z tym problemem?


    Rafał Tomaszewski napisal


    > Użytkownik "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > news:gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl...
    >> Jeszcze jedno pytanie :
    >> Probowales pchnac te moto - tzn czy odpali przy wiekszy obrotach czy tylko
    >> starterem walczyles ?

    > no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet
    > nie zakasłał


    >> Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie
    >> cos
    >> zmienic (zawor sie podniosl i dekompresor dekompresuje za bardzo ?? - tak
    >> glosno mysle ;) - trzeba rozebrac i zobaczyc.

    > dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest
    > spory luz jeszcze na wałeczku od niego, nie jestem pewnien autodek. jeśli
    > takowy jest i dlatego zaraz ide to prześledzić

    >> Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu
    >> zawotu przy dekompresorze
    >> ps.2 zmierzenie kompresji by sie przydalo - czy jesli ustawisz prawidlowo
    >> zawory i przekrecisz walem czuc wogole jakas kompresje ?

    > jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie
    > tak z tym auto i non stop odpręża mi silnik przy prawidłowym ustawieniu
    > luzów.

    > Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam
    > jeszcze bo jak zciagałem głowice to nic takiego nie widziałem tam i może jak
    > dałem do roboty głowice to gdzieś wypadło i teraz jest problem.

    > Pozdrawiam
    > Rafał
    > 450exc


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: