eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklehonda XR 400 Rebus z zaworamiRe: honda XR 400 Rebus z zaworami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: honda XR 400 Rebus z zaworami
    Date: Thu, 26 Mar 2009 10:58:22 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <gqfjk0$132$1@news3.onet>
    References: <gqds64$vs8$1@news3.onet> <gqdt8a$juv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gqdted$3sq$1@news3.onet> <gqdvca$h84$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gqe05r$cbc$1@news3.onet> <gqe1dn$r40$1@inews.gazeta.pl>
    <gqe1m9$hbg$1@news3.onet> <gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85.112.198.237
    X-Trace: news3.onet 1238061504 1122 85.112.198.237 (26 Mar 2009 09:58:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Mar 2009 09:58:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 090325-0, 2009-03-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591162
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeszcze jedno pytanie :
    > Probowales pchnac te moto - tzn czy odpali przy wiekszy obrotach czy tylko
    > starterem walczyles ?

    no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet
    nie zakasłał


    > Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie
    > cos
    > zmienic (zawor sie podniosl i dekompresor dekompresuje za bardzo ?? - tak
    > glosno mysle ;) - trzeba rozebrac i zobaczyc.

    dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest
    spory luz jeszcze na wałeczku od niego, nie jestem pewnien autodek. jeśli
    takowy jest i dlatego zaraz ide to prześledzić

    > Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu
    > zawotu przy dekompresorze
    > ps.2 zmierzenie kompresji by sie przydalo - czy jesli ustawisz prawidlowo
    > zawory i przekrecisz walem czuc wogole jakas kompresje ?

    jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie
    tak z tym auto i non stop odpręża mi silnik przy prawidłowym ustawieniu
    luzów.

    Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam
    jeszcze bo jak zciagałem głowice to nic takiego nie widziałem tam i może jak
    dałem do roboty głowice to gdzieś wypadło i teraz jest problem.

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: