  • 1. Data: 2011-06-07 07:01:57
    Temat: Re: hipersterownosc w 2d
    Od: g...@p...onet.pl

    > ps: nie wie ktos gdzie mozna latwo i szybko uploadnac plik zip albo jpg itd

    > i moc podac do niego bezposredni link do sciagniecia?

    > szukam jakiegos pomyslu i sposobu na osiagniecie hipersterownosci

    > (maksymalnie dobrej sterownosci) duszkow w grze 2d

    > tutaj w pliku prototype.zip jest plik prototype.exe

    > i pokazane jest co obecnie mam (pod klawiszami kursora)

    > https://www.opendrive.com/files/?30363692_aWKYf

    > mysle jednak by to jakos poprawic - tak by gracz mogl kontrolowac to

    > szybko i dokladnie niejako wyczynowo, moze jakies modyfikatory (hamulce or
    what)

    > pod klawiszami dla lewej reki?

    > fir kenobi

    druga rzecz dotyczy podlaczenia zielonego duszka przez net do drugiego gracza
    (pod winapi jak najszybciej bezposrednio do drugiego kompa drugiego gracza)
    w celu potestowania opoznien - ktos wie jaki kod dokladnie to by zrobil -
    trzeba wysylac tylko dwa inty w jedna i dwa inty w druga - wspolrzedne
    sprite'ow