  • 51. Data: 2010-07-14 21:33:21
    Temat: Re: has?a smsowe mBank
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-14 23:31, Animka pisze:

    > O matko! Ja zrozumiałam, że można mieć dwie!

    Można mieć i 20, ale tylko ostatnio wydana jest aktywna.

  • 52. Data: 2010-07-14 21:51:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-07-2010 o 23:33:21 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Można mieć i 20, ale tylko ostatnio wydana jest aktywna.

    No właśnie był tu wcześniej jakiś temat, że by była taka usługa wygodna i
    nieraz potrzebna.

    A przy okazji sprostuje, że teraz tak na 100% nie jestem już pewien, czy
    ten duplikat Era i Play wydają free. Tak mi się pamięta, ale nie chcę
    wprowadzić w błąd.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 53. Data: 2010-07-14 22:03:03
    Temat: Re: hasła smsowe mBank
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 21:57:07 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Masz z reguły 3 elementy określające bezpieczeństwo:
    >identyfikator (najczęsciej nadaje bank)
    >hasło - określasz Ty
    >hasło SMS - losowo wygenerowane cyfry, ważne 2, może 5 minut

    Tym niemniej wystarczy jakos podejrzec identyfikator, zdobyc haslo, i
    ukrasc komorke/token/kartke i zegnaj bezpieczenstwo.

    >I nie mów, że jest to mniej bezpieczny sposób niż koperta z hasłami.

    Bede sie musial powtorzyc - kartka nie wymaga zasilania, nie przestaje
    byc czytelna po krotkim pobycie w wodzie, nie zainstaluje sie na niej
    trojana :-)

    J.

  • 54. Data: 2010-07-14 22:08:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-14 23:33, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Można mieć i 20, ale tylko ostatnio wydana jest aktywna.

    No tak :-(

    --
    animka

  • 55. Data: 2010-07-14 22:25:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-15 00:03, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Bede sie musial powtorzyc - kartka nie wymaga zasilania, nie przestaje
    > byc czytelna po krotkim pobycie w wodzie, nie zainstaluje sie na niej

    Korzystam na okrągło i z haseł SMS, i z kartki i z tokena. Kartka już
    parę razy raczyła zniknąć. Tokena ze sobą nie noszę - z powodu, że się
    gubi - i w związku z tym, przy wyjazdach bywają problemy. Dla SMS-ów
    numer ID jest do wyciagnięcia, ale hasło już tylko przy pomocy trojana.
    Więc preferuję to ostatnie rozwiązanie.

    CHociaż tym trojanem na kartce papieru dałeś mi do myślenia...
    :-)