  • 11. Data: 2012-10-20 09:35:37
    Temat: Re: hankook w310 i'cept evo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 08:46:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie nie.
    > Na niektórych drogach śnieg (przymarznięty na końcu) leżał do marca.
    > I to drogach numerowanych na nizinach środkowej Polski.
    >
    > Tak, wiem, że poprzednia taka zima była ze 20 lat wcześniej.
    > Ale zimówki kupuje się właśnie po to, żeby dały radę w sytuacjach
    > ekstremalnych, które mogą wystąpić np. gdy już jesteś w trasie i musisz z
    > niej wrócić.

    W ostatnich latach, w zazwyczaj cieplym wroclawiu, zdarzyly sie trzy
    prawdziwe zimy, gdy sniegu napadalo duzo i lezal pare tygodni.

    Kto mial kiepskie opony, ten spod domu nie ruszyl, kto mial dobre ... nie
    znalazl miejsca do parkowania, bo snieg tam zgarnieto zbyt wysoko :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-10-20 09:38:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

> [...]
    >
    > Kto mial kiepskie opony, ten spod domu nie ruszyl, kto mial dobre ... nie
    > znalazl miejsca do parkowania, bo snieg tam zgarnieto zbyt wysoko :-)

    Ale nie wszystkich taka sytuacja zaskakuje w domu, bo jak nie ruszą, to jest
    mniejszy problem.
    Gorzej z sierotami, które zostaną zaskoczone zimą na trasie i ją blokują nie
    potrafiąc jechać dalej, zwłaszcza w sensownym tempie.

  • 13. Data: 2012-10-21 16:24:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 20 Oct 2012 09:38:30 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Gorzej z sierotami, które zostaną zaskoczone zimą na trasie i ją blokują nie
    >potrafiąc jechać dalej, zwłaszcza w sensownym tempie.

    Sierotowatość objawia się też i na zimowych oponach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2012-10-21 16:54:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:8a1888tbtd0purl8mvujlnrude98oa0v1s@4ax.
    com...

    > Sierotowatość objawia się też i na zimowych oponach.

    Oczywiście, tyle że na letnich w śnieżycy, to nawet z niezłego drivera
    zazwyczaj robi się sierota, czy chce, czy nie chce.
    Wolę przepłacić za zimówki na cięższe warunki i nie wykorzystać nigdy ich
    właściwości niż być chociaż raz zaskoczonym zbyt słabymi w śniegu wersjami.

    Zwłaszcza że i tak zimówek nie zużywam wystarczająco szybko, żeby nie żal
    było ich wyrzucić z racji ich wieku.

  • 15. Data: 2012-10-26 12:21:44
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu sobota, 20 października 2012 09:38:13 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Gorzej z sierotami, które zostaną zaskoczone zimą na trasie i ją blokują nie

    bez obaw, jak by nie bylo to i nie musialbys sie wlec za mna, szczegolnie, gdy gdy
    droga biala. BTW wzialem nokiany wrd3.

  • 16. Data: 2012-10-26 18:28:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > bez obaw, jak by nie bylo to i nie musialbys sie wlec za mna,

    Ależ ja nie do Ciebie osobiście pisałem, tylko tak ogólnie.
    Jakoś nie pamiętam, abyś kwalifikował się w jakikolwiek sposób do grupy
    drogowych sierot.

    > szczegolnie, gdy gdy droga biala. BTW wzialem nokiany wrd3.

    Jak Nokian, to chyba dość konkretnie zimowy model?

  • 17. Data: 2012-10-27 00:35:15
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 18:28:45 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Ależ ja nie do Ciebie osobiście pisałem, tylko tak ogólnie.
    > Jakoś nie pamiętam, abyś kwalifikował się w jakikolwiek sposób do grupy
    > drogowych sierot.

    To byly dawne czasy, raz tylko - trasa do Łęgowa, jechalem za Cypkiem i Adamem :)