eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programminghalf sky dome + podstawa › Re: half sky dome + podstawa
  • Data: 2014-11-29 12:01:29
    Temat: Re: half sky dome + podstawa
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zrobilem cos takiego

    inline unsigned CalcPixelForPlate_(float3 dir, float px, float py, float h)
    {
    unsigned color;


    float fhx, fhy;

    // if(dir.z==0)

    if(dir.z>-0.0001 && dir.z<0.0001)
    {

    fhx = 512.+ px;
    fhy = 512.+ py;
    }
    else
    {
    float inv_dir_z = 1./dir.z;
    fhx = 512. + px + (h*dir.x*inv_dir_z);
    fhy = 512. + py + (h*dir.y*inv_dir_z);

    }

    int xc = ((int)(fhx))&1023;
    int yc = ((int)(fhy))&1023;


    color= working_buffer[yc*working_buffer_size_x + xc];


    return color;


    }

    gdzie px,py,ph jest przeskalowana (na slepo) pozycja kamery

    ten poczatek chyba mozna by poprawic ale nie wiem jak

    w sumie moglbym zrobic na tym prosty symulator lotu ale jeszcze nie wiem jak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: