  • Data: 2010-06-15 19:31:32
    Temat: Re: gwizd
    Od: btn <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-15 14:53, mleko pisze:

    > Wrozenie z fusow.
    > Napinacz, pasek, alternator i wszystko inne pedzone z paska.
    > Przez neta to mozna tylko gdybac.

    No wlasnie wiem, chcialem tylko wiedziec na co zwrocic uwage mechanikowi
    podczas opisywania problemu. W sumie jezdze juz z tym ponad rok (ok
    13tys km) i gdyby nie to, ze powoli mnie to zaczyna denerwowac (dzwiek
    stal sie bardziej donosny niz z poczatkow objawow), to bym na to nie
    zwracal uwagi. Czyli rozumiem podejrzanym jest tu zarowno rozrzad jak i
    alternator (glowni podejrzani)?