-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: sundayman <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: gwarancje
Date: Fri, 25 May 2012 13:56:43 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <jpns51$2sa$1@inews.gazeta.pl>
References: <jpgi8i$q4e$1@inews.gazeta.pl> <jpm2m1$moh$1@news.dialog.net.pl>
Reply-To: s...@g...pl
NNTP-Posting-Host: terminal-1-178.retsat1.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1337947105 2954 195.13.38.178 (25 May 2012 11:58:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 May 2012 11:58:25 +0000 (UTC)
X-User: sundayman
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
In-Reply-To: <jpm2m1$moh$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:631874
[ ukryj nagłówki ]
> Nawet jeżeli wydaje Ci się, że urządzenie wytrzyma spokojnie 3 lata, nie
> spiesz się z dawaniem takiej gwarancji. Zawsze może pójść coś nie tak,
> nawet bez Twojej winy czy wiedzy i będzie kłopot. Jeżeli urządzeń jest
> niewiele - pół biedy, ale jak poważne serie pójdą, można dostać niezłej
> zadyszki i to nie tylko finansowej. Odbiorca też na tym ucierpi, nie
> będzie już pamiętał że naciągnął gwarancję.
> Może porozmawiaj z nim na temat jakości podzespołów, konieczności zmiany
> konstrukcji (nie oznacza to automatycznie że planowałeś dziadostwo -
> podeprzyj się statystyką), a co za tym idzie korekty cenowej - nawet
> niewielkiej. Może sam uzna że nie warto.
No dokładnie - tak też tłumaczę.
> U mnie zawsze b2b, dlatego mam łatwiej. Gwarancja roczna, duża cześć
> drogich podzespołów ma swoją własną gwarancję producenta, ale i tak jak
> wiem, że coś spapraliśmy czy zwyczajnie nie przemyśleliśmy do końca
> projektowo, to naprawiamy gratis. Klient zadowolony, my też bo
> szarpaniny nie ma i można zająć się tworzeniem. Trzeba tylko mieć
> rozsądnych klientów i już jakiś czas z nimi współpracować, aby zadziałało.
U mnie też właśnie b2b. O podzespoły się nie boję, bo nie oszczędzam
każdej złotówki. Ale właśnie z uwagi na "nieprzewidywalne" na razie
wybiłem im te 3 lata z głowy. Ostatecznie stanęło na 2 latach.
A tak przy okazji - klientem jest niemiecka firma - ktoś wie, jak to u
nich lokalnie jest z tymi gwarancjami ?
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.12 00:46 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=