eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikagwarancjeRe: gwarancje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: sundayman <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: gwarancje
    Date: Fri, 25 May 2012 13:56:43 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <jpns51$2sa$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jpgi8i$q4e$1@inews.gazeta.pl> <jpm2m1$moh$1@news.dialog.net.pl>
    Reply-To: s...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: terminal-1-178.retsat1.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1337947105 2954 195.13.38.178 (25 May 2012 11:58:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 May 2012 11:58:25 +0000 (UTC)
    X-User: sundayman
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <jpm2m1$moh$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:631874
    [ ukryj nagłówki ]


    > Nawet jeżeli wydaje Ci się, że urządzenie wytrzyma spokojnie 3 lata, nie
    > spiesz się z dawaniem takiej gwarancji. Zawsze może pójść coś nie tak,
    > nawet bez Twojej winy czy wiedzy i będzie kłopot. Jeżeli urządzeń jest
    > niewiele - pół biedy, ale jak poważne serie pójdą, można dostać niezłej
    > zadyszki i to nie tylko finansowej. Odbiorca też na tym ucierpi, nie
    > będzie już pamiętał że naciągnął gwarancję.
    > Może porozmawiaj z nim na temat jakości podzespołów, konieczności zmiany
    > konstrukcji (nie oznacza to automatycznie że planowałeś dziadostwo -
    > podeprzyj się statystyką), a co za tym idzie korekty cenowej - nawet
    > niewielkiej. Może sam uzna że nie warto.

    No dokładnie - tak też tłumaczę.

    > U mnie zawsze b2b, dlatego mam łatwiej. Gwarancja roczna, duża cześć
    > drogich podzespołów ma swoją własną gwarancję producenta, ale i tak jak
    > wiem, że coś spapraliśmy czy zwyczajnie nie przemyśleliśmy do końca
    > projektowo, to naprawiamy gratis. Klient zadowolony, my też bo
    > szarpaniny nie ma i można zająć się tworzeniem. Trzeba tylko mieć
    > rozsądnych klientów i już jakiś czas z nimi współpracować, aby zadziałało.

    U mnie też właśnie b2b. O podzespoły się nie boję, bo nie oszczędzam
    każdej złotówki. Ale właśnie z uwagi na "nieprzewidywalne" na razie
    wybiłem im te 3 lata z głowy. Ostatecznie stanęło na 2 latach.

    A tak przy okazji - klientem jest niemiecka firma - ktoś wie, jak to u
    nich lokalnie jest z tymi gwarancjami ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: