-
1. Data: 2015-09-14 20:57:53
Temat: gwarancja seagate
Od: pueblo <n...@n...pl>
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość
reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób?
Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się
orietnuje, jak to teraz wygląda?
-
2. Data: 2015-09-14 21:00:44
Temat: Re: gwarancja seagate
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
> Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość
> reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób?
> Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się
> orietnuje, jak to teraz wygląda?
>
Producent laptopa
--
Irokez
-
3. Data: 2015-09-14 21:11:04
Temat: Re: gwarancja seagate
Od: pueblo <n...@n...pl>
Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
> W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
>> Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
>> możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
>> kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
>> laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
>>
>
> Producent laptopa
>
Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.
-
4. Data: 2015-09-14 21:20:38
Temat: Re: gwarancja seagate
Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>
Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):
> Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
> news:55f7195d$0$8377$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
>
>> W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
>>> Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
>>> możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
>>> kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
>>> laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
>>>
>>
>> Producent laptopa
>>
>
> Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.
Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
alidation.jsp?form=0
--
GLaF
-
5. Data: 2015-09-14 21:32:21
Temat: Re: gwarancja seagate
Od: pueblo <n...@n...pl>
Witaj GLaF, 14 wrz 2015 w
news:1l5il52v7hi3$.gv16rwlsgrkq$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:
> Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):
>
>> Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
>> news:55f7195d$0$8377$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
>>
>>> W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
>>>> Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
>>>> możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
>>>> kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
>>>> laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
>>>>
>>>
>>> Producent laptopa
>>>
>>
>> Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.
>
> Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
> http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
alidation.jsp?for
> m=0
>
Dysku też jeszcze nie mam :) Może kupię.