  • Data: 2011-05-15 13:25:53
    Temat: Re: gry java
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:dqhvs6tq0rjasjsi2eat0hiuqe7h6d2ree@4ax.com...
> [...]
    torial-reading-the-accelerometer

    > No to chyba slabo czytales.

    Przyznaję się bez bicia, że nie czytałem jeszcze, tylko przeleciałem oczami
    :-)
    Oceniłem książkę po okładce...

    > Wyglada na to ze oprocz akcelerometrow ma jeszcze zyroskopy.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ORcu-c-qnjg

    O... muszę pooglądać to wystąpienie w całości - może jeszcze
    czegoś nowego się dowiem o swoim telefonie :-) Dzięki!

    > http://www.ifixit.com/Teardown/iPhone-4-Gyroscope-Te
    ardown/3156/1

    Cool... Ale z tego co czytam tam coś tylko drży a nie wiruje jak
    w prawdziwym gyroskopie... Nie mam czasu teraz czytać zdanie po zdaniu.

    > A wtedy tak jak Waldek pisze - mozna nawet pomyslec o systemie
    > nawigacji inercyjnej.

    Ja to bym sobie marzył aby napisali lepszy program do obsługi
    kompasu, bo to nie jest zbyt imponujące i czasem obrót o 360'
    nie daje wskazówki na ekranie w tym samym miejscu...
    To samo w google-maps, gdy pokazuje dokładne położenie fona
    łącznie z kierunkiem gdzie jest zwrócony to czasem widzę, że
    jest to pokazywane z dokładnością do kąta rzędu 5-10 stopni...
    Nie przeszkadza to gdybyś szedł na azymut bo ten błąd się
    zmienia w czasie i średnia jest dobra, ale tak czy inaczej jest tu
    pole do popisu jeśli chodzi o poprawę działania...
    Widzę na Apple że jest nowe update iOS 4.3, mój jest 2 generacje
    do tyłu więc może już to jednak poprawili...