  • 11. Data: 2012-11-20 02:20:28
    Temat: Re: graficzny tablet
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 00:30:47 +0100, Thomas napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > A ja powiem tak: srrrrraaanieee w banie.
    > Pewno jak ktos pro to moze i Wacom. Sam pracuje amatorsko obrabiajac
    > zdjęcia na Pentagramie Designerze P2700 i zdecydowanie jest OK. Do maziania
    > w PSie (do czego go uzywam) w niczym nie ustepuje odpowiednim Wacomom, a w
    > tej cenie jakbym chcial kupic Wacoma to musialbym o format mniejszu Bamboo
    > kupic, a tam mam prawie A4 :)
    > Jeśli chodzi o stosunek jakosc/cena to zaden Wacom odpowiedni go nie
    > wyprzedzi.

    Posiedziałem trochę przy Intuosach, CintiQ, Bamboo, posiedziałem przy
    Pentragramach i Kanvusach. Dzięki, ale podziękuję. Naprawdę wolę mniejszego
    Wacoma. :)

    Inna sprawa, że ja mam jednak wysokie wymagania i jak się rozglądałem za
    monitorami, to też padło na EIZO. :)

    [ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny. ]
    [ (Romek Rumpel) ]