  • Data: 2009-12-13 11:55:20
    Temat: Re: gotowy układ do pomiaru temperatury przez USB
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Dec 2009 19:55:58 +0100, Krzysiek wrote:
    >Czy może ktoś polecić jakiś gotowy układ do pomiaru temperatury z
    >możliwością odczytu danych przez USB?

    Tak swoja droga to wydawalo mi sie ze powinny juz byc takie rzeczy
    popularne, do serwerowni.

    Sa, ale ceny serwerowe :-)

    http://www.esis.com.au/Sensors-Other/TempSensor-USB.
    htm
    http://www.geminicomputersinc.com/dig-301-1141-01.ht
    mlhttp://www.geminicomputersinc.com/dig-301-1141-01.
    html
    http://www.audon.co.uk/th1.html

    To podejrzewam cene ma przemyslowa:
    http://automatykab2b.pl/component/option,com_content
    /catid,25/id,1571/view,article/
    http://www.thermistor.com/productsDirecTemp.html

    Pozostaje samorobka, np
    http://www.camelspit.org/2008/02/29/envstick-usb-tem
    perature-sensor/

    Czesci USB moze nie warto robic - kupisz gotowy konwerter na RS232.

    J.