  • 51. Data: 2017-06-15 08:28:28
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 20:16, Pszemol pisze:

    > Potrafisz to udowodnić?

    A Ty potrafisz coś odwrotnego?

  • 52. Data: 2017-06-15 08:30:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 22:56, Pszemol pisze:

    > Oj, nie zrozumiałeś...
    > W trybie offline znaczy przy wyłączonym dostępie do ich serwera/internetu.
    >
    > Ja natomiast mówiłem o używaniu "map offline" w trybie online. Czyli
    > ściągasz mapy w domu i jedziesz z włączonym internetem/roamingiem. Map już
    > wtedy nie ściąga z sieci (bo je ma) i dociąga tylko informację o aktualnym
    > stanie dróg.

    Czy oprócz swojego głębokiego przekonania, które kłóci się z tym co
    twierdzi nawet google, a co ja Ci tłumaczę od kliku dni, a jerzu wprost
    zacytował, masz jakiekolwiek wsparcie?

  • 53. Data: 2017-06-15 08:31:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 20:22, ddddddddddddd pisze:

    > przyjmując że mając te mapy na telefonie nie zaciąga map trasy którą
    > wyznaczymy - tak, jest to kłopot. W mapach google nie możesz zaznaczyć
    > "Niemcy, Austria, Cała europa" tylko po kolei musisz ręcznie zaznaczyć
    > kilkadziesiąt prostokątów licząc na to że nic ci nie umknęło. I tak co
    > miesiąc? To już wolę jechać z niedziałającym trafikiem, mniej czasu na
    > to stracę

    Dokładnie o to idzie.
    Z tych samych powodów wolę I-go, z traffikiem przez neta.

  • 54. Data: 2017-06-15 08:34:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 20:40, J.F. pisze:

    > Odbiornik to jedna sprawa, do tego dochodzi jakosc i szybkosc tych
    > komunikatow, ale u nas zdaje sie sa komunikaty lepsze i gorsze - dla
    > wszystkich i zaszyfrowane dla tych producentow, co placa.

    > To akurat nie jest takie glupie, mapy sie zmieniaja.
    > Ale mozna to sobie na stalym laczu zrobic, przed podroza.

    > Nie zauwazylem, jest nawet "aktualizuj automatycznie".
    > chyba, ze masz na mysli pierwsze pobieranie, to faktycznie ... ale dla
    > przewidzianej trasy pobiera sie bardzo latwo.

    Bardzo łatwo to się wydaje polecenie "prowadź do".
    A mapy mają się pobrać same, dla wszystkich krajów po drodze, wtedy to
    można by nazwać łatwym.

    Wyznaczam sobie teraz trasę do Włoch - jakbym miał najpierw kwadracikami
    pobierać po kawałku dane dla google to by mnie chyba szlag trafił.
    A za rok pojadę w inne miejsce i cała robota od nowa.

  • 55. Data: 2017-06-15 08:34:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 22:29, j...@i...pl pisze:

    > Był w Scenicu.

    > I nie działało. Bo do tego aby działało muszą być jeszcze kompatybilne
    > mapy. A renówkowy przeżytek Cerminat nie miał map na Polskę z obsługą
    > TMC. Z tego co wiem to chodzi o jakieś tam opłaty licencyjne.

    Z piratami jest łatwiej, pliki z licencjami ściągasz razem z mapami. ;-)

  • 56. Data: 2017-06-15 08:46:39
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 08:27, Cavallino pisze:

    > I-go się nie kupuje. ;-)

    ale polecasz to IGo? omijanie korków z informacji przez internet tam działa?

    Łukasz

  • 57. Data: 2017-06-15 08:59:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-06-2017 o 08:46, ddddddddddddd pisze:

    > ale polecasz to IGo?

    Zdecydowanie - dla mnie to najlepsze navi na rynku.
    Byłem przeszczęśliwy gdy po zakupie Dustera okazało się, że w MediaNav
    włożyli właśnie Igo.
    Niestety, nie miał połączenia z netem.

    Za to w nowszych wersjach, MediaNav Evolution ma wbudowany TMC.

    >omijanie korków z informacji przez internet tam
    > działa?

    Działa.
    Przynajmniej teoretycznie, bo sam używam tej opcji od niedawna (od kiedy
    nie mam Dustera z MediaNav) i jeszcze nie było mi dane skorzystać (w
    sensie zauważyć takiego działania).
    Ale ludzie piszą, że działa:
    http://www.my-navia.pl/viewtopic.php?p=474496#474496

    Przy czym bardziej chodzi o omijanie zatorów niż małych korków, to nie
    jest tak że ma aktualne dane o aktualnych prędkościach przelotowych na
    każdej z dróg i na ich podstawie wyznacza trasę, jak to robi np. Naviexpert.

  • 58. Data: 2017-06-15 09:14:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 08:59, Cavallino pisze:

> [...]
    > Przynajmniej teoretycznie, bo sam używam tej opcji od niedawna (od kiedy
    > nie mam Dustera z MediaNav) i jeszcze nie było mi dane skorzystać (w

    w Sygic'u też piszą że działa, nie narzekają też tam tak na aktualizacje map

> [...]
    > jest tak że ma aktualne dane o aktualnych prędkościach przelotowych na
    > każdej z dróg i na ich podstawie wyznacza trasę, jak to robi np.

    i bardzo dobrze, nawigacja potrzebna mi na długie trasy a przy takich
    nie ma sensu omijać każdego spowolnienia.

    Łukasz

  • 59. Data: 2017-06-15 11:18:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-06-2017 o 09:14, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    >
    > i bardzo dobrze, nawigacja potrzebna mi na długie trasy a przy takich
    > nie ma sensu omijać każdego spowolnienia.

    No to Igo jest the best, używam od chyba 10 lat.
    Tylko pamiętaj - tylko mapy TomTom (TeleAtlas), pozostałe to badziew w
    którym roi się od błędów, przynajmniej w Polsce.

  • 60. Data: 2017-06-15 12:40:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > A Ty potrafisz coś odwrotnego?

    Wystarczyło się przyznać, że zmyślasz... :-)