  • 41. Data: 2017-06-14 22:03:14
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 14 Jun 2017 18:16:41 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Tak, Janosik to polska wersja Waze.

    ?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 42. Data: 2017-06-14 22:09:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

    > ?

    :-)

  • 43. Data: 2017-06-14 22:27:05
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 14 Jun 2017 17:45:16 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Google Maps oferuje hybrydę w postaci map offline a wyznaczanie trasy i
    >sledzenie korków i podpowiadanie alternatywnych tras online.

    Nie, nie oferuje. Nawet samo Google o tym pisze.

    "W trybie offline wskazówki dojazdu dostępne są dla podróży
    samochodem, ale nie transportem publicznym, rowerem czy pieszo. We
    wskazówkach dojazdu nie będzie informacji o korkach ani alternatywnych
    tras, nie będzie również działać asystent pasa ruchu. Nie możesz też
    zmodyfikować tras, aby np. omijać płatne drogi lub promy."

  • 44. Data: 2017-06-14 22:29:22
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 14 Jun 2017 19:28:26 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >A masz odbiornik tmc?

    Był w Scenicu.

    >Jakby Ci miało działać jak nie masz?

    I nie działało. Bo do tego aby działało muszą być jeszcze kompatybilne
    mapy. A renówkowy przeżytek Cerminat nie miał map na Polskę z obsługą
    TMC. Z tego co wiem to chodzi o jakieś tam opłaty licencyjne.

  • 45. Data: 2017-06-14 22:56:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > tras, nie będzie również działać asystent pasa ruchu. Nie możesz też
    > zmodyfikować tras, aby np. omijać płatne drogi lub promy."

    Oj, nie zrozumiałeś...
    W trybie offline znaczy przy wyłączonym dostępie do ich serwera/internetu.

    Ja natomiast mówiłem o używaniu "map offline" w trybie online. Czyli
    ściągasz mapy w domu i jedziesz z włączonym internetem/roamingiem. Map już
    wtedy nie ściąga z sieci (bo je ma) i dociąga tylko informację o aktualnym
    stanie dróg.

  • 46. Data: 2017-06-14 22:56:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > mapy. A renówkowy przeżytek Cerminat nie miał map na Polskę z obsługą
    > TMC. Z tego co wiem to chodzi o jakieś tam opłaty licencyjne.

    I dlatego lepiej się uniezależnić od tego typu wynalazków i wybrać coś
    bardziej uniwersalnego.

  • 47. Data: 2017-06-15 01:02:03
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-06-13 15:27, J.F. wrote:

    > Ostatnia wycieczka do Niemiec kosztowala ponoc 50zl w dwa dni, ale nie
    > analizowalem szczegolowo czemu az tyle.
    >
    > A traffic w here ... no coz pokazywal dokladnie gdzie sie korek zaczyna,
    > gdzie konczy, ale nie zaproponowal objechania trasy, wiec w zasadzie
    > mozna sobie darowac - ile masz stac, tyle bedziesz stal :-)
    >
    > J.

    pod tym względem IGO fajnie działa i jego system TMC.

    Informuje Cię z wyprzedzeniem, że korek przed tobą - podaje alternatywną
    trasę z opisem ile km nadłożysz i ile dłużej będziesz jechał w porónaniu
    z trasa oryginalną. Akceptujesz albo nie - to zależy od kierowcy.

    Jak dla mnie bomba.
    Mapy sa off-line, więc pobiera tylko małe ilości danych (ile - ciężko
    sprawdzić, gdyż zazwyczaj jednocześnie w tle działa rónież janosik (jako
    antyradar głównie).

  • 48. Data: 2017-06-15 01:09:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > TMC. Z tego co wiem to chodzi o jakieś tam opłaty licencyjne.

    I dlatego lepiej się uniezależnić od tego typu wynalazków i wybrać coś
    ---
    To właśnie nawigacja umiejąca korzystać z TMC

  • 49. Data: 2017-06-15 07:12:31
    Od: p...@g...com

    Igo ma kiepskie opinie jeśli chodzi o aktualizację map -> google play.
    Chyba od marshmallowa jest ranking zużycia danych dla aplikacji tam można sobie
    podejrzeć kto ile żre ;-)
    Miałem chyba wszystko zainstalowane i wróciłem do kombinacji Sygic & GM.

  • 50. Data: 2017-06-15 08:27:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-06-2017 o 20:11, ddddddddddddd pisze:

    > wystarczająco dobra oznacza że prowadzi, działa offline i jest równie
    > bezpłatna jak mapy google :)
    > nie kupię nawigacji z coroczną opłatą,

    I-go się nie kupuje. ;-)