  • Data: 2017-06-14 19:11:00
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > O TMC słyszałeś?
    > Wiele aplikacji potrafi z tego skorzystać.

    Niestety nie słyszałem. Podaj proszę namiary jakieś bo u mnie Google
    podpowiada tmctrans.com albo Texas Medical Center :-)

    > Oczywiście, bo online pobiera tylko trasę i jej okolice a nie cały
    > region/kraj, tak jak to możesz sobie pobrać w offline.
    > Co nijak nie oznacza że danych mapowych dla tej trasy nie pobiera sobie
    > online dokładnie tak samo, jakby nigdy nie miał pobranych map offline.

    No to do kitu, bo cały dowcip się rozchodzi aby map wzdłuż trasy już NIE
    dociągał w roamingu skoro ma aktualną pobraną przez wifi wcześniej. A
    pisałeś że lepszy od Google Maps a tu taka kicha :-)