  • 11. Data: 2013-05-14 09:34:03
    Temat: Re: google wyniki pozycjonowania
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    dyskusyjnych:kmp672$86v$...@n...news.atman.pl...

    > Google NIE przechowują historycznych treści lecz bieżące. Choćby z tego
    > powodu i mnóstwa innych będą zmieniać kolejność. Wydaje mi się, że
    > utożsamiasz pojęcie daty indeksacji z wersją tekstową serwisu z danego
    > czasu.

    Dzięki za cierpliwość :)
    Czyli zakreślona data to jedynie moment zindeksowania strony przez google,
    jednak wyniki prezentowane są według bieżącej zawartości?

  • 12. Data: 2013-05-14 10:29:24
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-05-14 09:34, Wojtek pisze:

    > Dzięki za cierpliwość :)

    Starałem się jak mogłem :-D

    > Czyli zakreślona data to jedynie moment zindeksowania strony przez
    > google, jednak wyniki prezentowane są według bieżącej zawartości?

    Dokładnie tak! :-) Czyli jeszcze inaczej: moment zindeksowania strony
    jest tylko datą i nie ma nic wspólnego z treścią strony jaka wtedy
    obowiązywała.

    Marek

  • 13. Data: 2013-05-31 07:02:32
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 13 May 2013 00:47:59 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > powodu i mnóstwa innych będą zmieniać kolejność. Wydaje mi się, że
    > utożsamiasz pojęcie daty indeksacji z wersją tekstową serwisu z danego

    porównują jedynie z obecnie posiadaną wersją, stąd wiedzą, że strona jest
    modyfkowana, a jak jest modyfikowana to znaczy, że żyje i być może ma to
    wpływ na pozycje wyświetlania.
    Strona nie modyfikowana spada na niższe pozycje.

    aczkolwiek mogli już to zmienić.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow5.php