  • Data: 2011-08-25 23:38:25
    Temat: Re: golf piszczy ... z lewych drzwi :) Z głośnika
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pacjent: Golf (nie wiem jaki) ... odbiło mu coś, i co jakiś czas z lewego
    > głośnika w drzwiach dobiega piszczenie "rytmiczne". Coś ala PI PI PI PI PI
    > PI PI ... z częstotliwością ok 3 razy na sekundę. Piszczy tak chwilę i
    > przestaje.
    >
    > Piszczenie to jest głośniejsze od muzyki. Muzyka gra cicho, a to jak
    > zaczyna się drzeć, to w aucie się wysiedzeć nie da. Nie jest to dźwięk
    > sprzężenia, ani nic podobnego.Jest to raczej "umyślny" pisk jakiegoś
    > ustrojstwa. Ktoś ma jakiś pomysł ?

    radio fabryczne czy montowane przez użytkownika?
    były takowe radioodtwarzacze, które w taki właśnie sposób informują
    kierowcę, że popełnia życiowy błąd i nie słucha stacji radiowej nadającej
    komunikaty drogowe - darło się wtedy kiedy włączona była funkcja TA, a
    stacja nie nadawała informacji drogowych (ikonka TP podczas słuchania
    stacji) - tylko nie pamiętam czy darło się też podczas słuchania źródła
    dźwięku innego niż radio,

    brat