  • 11. Data: 2011-11-14 13:54:10
    Temat: Re: [golf 4] czujnik temperatury?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "fiber" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j9qrrh$7qd$1@news.onet.pl...

    > Zdaje sie ze wlasnie taki opis jest + sygnaly dzwiekowe.
    >
    > A gdyby czujnik temp dla ecu byl padniety to komunikat bylby inny?

    Też to miałem, czujnik z wymianą kosztował 150zł, nie spuszczali płynu
    chłodzącego.

  • 12. Data: 2011-11-14 14:23:03
    Od: "fiber" <j...@p...onet.pl>

    Ale to był czujnik temp czy ten od poziomu?

    --

    fiber

  • 13. Data: 2011-11-14 14:52:06
    Od: redi <s...@o...pl>

    > Ale to byr czujnik temp czy ten od poziomu?

    Też jestem ciekaw za co go skasowali 150zł :)

  • 14. Data: 2011-11-14 15:09:13
    Od: "fiber" <f...@p...onet.pl>

    > Też jestem ciekaw za co go skasowali 150zł :)

    Znam takie serwisy, które kasują za "bycie nie w temacie"
    Wymyślą kilka usterek i jak ktos nie wie to mu niby-naprawią i skasują ;)

    Dawno temu pojechałem do serwisu Unem bo mi gasło, goście wymienili świece,
    kable, coś tam jeszcze, powiedzieli że niesprawne hamulce - to też przewody
    powymielniali - i całość naprawy wyniosła połowę niezatankowanego auta ;)

  • 15. Data: 2011-11-14 15:09:56
    Od: "fiber" <f...@p...onet.pl>

    a uno jak gasło - tak gasło ;)

    --

    fiber

  • 16. Data: 2011-11-14 18:28:45
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "redi" wrote:
    > W ekstremalnym przypadku trzeba wyjąć zbiorniczek wyrównawczy i wyczyścić czujnik
    (takie
    > druciki).

    A jak nie pomoże, nowy zbiorniczek kosztuje coś z 30 pln w ASO, piszczenie
    przez ten czujnik to norma w VAGach, nic strasznego. Ja przy okazji wymiany
    płynu chłodzącego po prostu wymieniłem też zbiorniczek. Koszt niewielki,
    a święty spokój.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 17. Data: 2011-11-15 07:37:35
    Od: "fiber" <f...@p...onet.pl>

    Zrobiłem tak jak mówił redi.
    Wyczyścilem te druciki w środku zbiorniczka wyrównawczego.
    Alarm nie wyskoczył.
    Tylko, że dzisiaj w nocy u mnie nie było mrozu i nie wiem czy brak
    komunikatu jest spowodowany przez moje czynności czy nieco wyższą
    temperaturę.

    W każdym razie dzieki wszystkim kolegom za pomoc.

    --

    fiber

  • 18. Data: 2011-11-15 08:42:03
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Ale to był czujnik temp czy ten od poziomu?

    Nowy zbiornik wyrównawczy dostałem i nowe czujniki.

  • 19. Data: 2011-11-15 10:13:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello fiber,

    Tuesday, November 15, 2011, 7:37:35 AM, you wrote:

> [...]
    > temperaturę.

    > W każdym razie dzieki wszystkim kolegom za pomoc.

    Dlaczego odpowiadasz ponad cytatem a cytat umieszczasz w podpisie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-11-15 11:20:14