  • 21. Data: 2009-05-01 20:12:00
    Temat: Re: gmail
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adax wrote:

> [...]
    > kolego i naprawdę nie chciałbym mieć z Tobą nigdy do czynienia!
    >
    > Wyjaśniam, że na początku usprawiedliwiłem się, dlaczego pytam kolegów
    > tutaj, bo może to jakiś problem sprzętowy, firewall, AV, router....
    > Poza tym na grupie "pl.comp.mail" nikt mi nie pomógł w tej sprawie, a
    > problem może być sprzętowy lub inny.
    >
    > Cytuję zsadnicze zapytanie:
    > "Od 2 dni nie mogę wejść z www na skrzynkę gmail. Probowalem w pracy i
    > wdomu (Firefox, rome, IE). Natomiast mogę odbierać maile przez
    > Outposta. Znacie temat, pomóżcie proszę."

    a próbowałeś wymienić zasilacz?

  • 22. Data: 2009-05-01 20:35:54
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Jacek wrote:

    > Wcale nie masz się trząść ze strachu, tylko zdać sobie sprawę, że jak
    > naprawde będziesz miał problem sprzętowy, to raczej nikt Ci tu nie
    > pomoże - bo trudno pomóc komuś siedzącemu w KF'ie. No ale skoro prosisz
    > - z mojej strony żaden problem - ja Twoich postów już nie zobacze.
    > Netykiety nie wymyślano sobie tak dla jaj.

    żaden problem - dawaj mnie do KF i to 1000 razy... jest na tej grupie
    kilkadziesiąt osób - normalnych i zdrowych psychicznie, którym zwisa
    Twoje dogryzanie i straszenie plonkownicą...

  • 23. Data: 2009-05-01 21:19:28
    Od: "KRIZZ" <p...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest problem sprzętowy związany z pecetem.
    > O problemy "sprzętowe" w routerach, firewallach i innych wcześniej
    > wymienionych pytaj na grupach do tego przeznaczonych.

    > Cytuję zasadniczo najlepszą odpowiedź:
    > "NTG"
    >
    > Pozdrawiam

    a połączenia dobrze masz ustawione? wygląda na problem z DNSami skoro nie
    chce wejść na tę stronę...

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4049 (20090501) __________

  • 24. Data: 2009-05-02 05:28:16
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-01 23:19, Użytkownik KRIZZ napisał:

    > a połączenia dobrze masz ustawione? wygląda na problem z DNSami skoro nie
    > chce wejść na tę stronę...

    Dzięki, ja mam dobrze. :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-05-02 09:24:44
    Od: "KRIZZ" <p...@g...com>

  • 26. Data: 2009-05-03 19:11:06
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    > Jak nie rozumiesz po dobroci, to powiem wprost - spadaj z tym NTG,
    > gówniarzu.
    >

    > --
    > Kruk@ -\ | The macro here has not been followed by the
    > }-> epsilon.eu.org | required stuff, so I'm ignorig it.(TeX)
    > http:// -/ |

    Trochę kultury proszę, to forum publiczne. Co prawda wątek jest NTG ale to
    nie znaczy że trzeba zaraz upubliczniać swoje frustracje.
    Nie wiem skąd się bierze w usenecie tyle ludzi którzy koniecznie chcą się
    wypowiadać na każdy temat choćby to było nie na temat i nie mieli nic
    sensownego do powiedzenia ;-) Najlepiej ignorować a nie tworzyć
    niepotrzebny ruch i mnożyć bezsensowne posty.
    A tak na marginesie to najwięcej NTG jest chyba na tej grupie. Pecet to
    pojęcie dość szerokie i naprawdę trudno się w pierwszej chwili domyślić że
    to tylko o sprzęcie, a niektóre problemy czasem trudno jednoznacznie
    zakwalifikować.

    Pzdr.
    Krzychu

  • 27. Data: 2009-05-05 13:13:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adax" gtd0q8$enu$...@n...onet.pl

    > Fajny z Ciebie gość Mariuszku i tylko szkoda że Cię zignoruję, bo z takimi jak Ty
    nigdy się nie zadaję, a dałeś tu niezłe
    > świadectwo, skąd Ty w ogóle jesteś, że używasz słów z rynsztoka? Kim są w ogóle
    Twoi rodzice? Pamiętaj Mariuszku, że Twoje słowa
    > świadczą tylko o Tobie!

    Pytasz o jego rodziców i dodajesz, że jego słowa świadczą tylko o nim...
    Nie dość, że wchodzisz na nieodpowiednią grupę, to jeszcze chcesz na tej
    grupie zdobyć informacje o rodzicach swego rozmówcy, któremu wyrzucasz,
    iż pisze/świadczy on tylko o sobie, nie zaś o swoich rodzicach?... ;)
    A po co on ma świadczyć o swoich rodzicach?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2009-05-05 13:16:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzychu" gtkq88$2lc$...@n...onet.pl

> [...]
    dość szerokie i naprawdę trudno się w pierwszej
    > chwili domyślić że to tylko o sprzęcie, a niektóre problemy czasem trudno

    Zwłaszcza problem z gmailem trudno jednoznacznie zakwalifikować. ;)

    Aby było jasne -- ja rzadko notuję problemy z gmailem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'