  • 11. Data: 2009-04-30 20:13:56
    Temat: Re: gmail
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    > Jak nie rozumiesz po dobroci, to powiem wprost - spadaj z tym NTG,
    > gówniarzu.

    Fajny z Ciebie gość Mariuszku i tylko szkoda że Cię zignoruję, bo z takimi
    jak Ty nigdy się nie zadaję, a dałeś tu niezłe świadectwo, skąd Ty w ogóle
    jesteś, że używasz słów z rynsztoka? Kim są w ogóle Twoi rodzice? Pamiętaj
    Mariuszku, że Twoje słowa świadczą tylko o Tobie!

  • 12. Data: 2009-04-30 20:47:41
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Adax"
    >Fajny z Ciebie gość Mariuszku i tylko szkoda że Cię zignoruję, bo z takimi
    >jak Ty nigdy się nie zadaję, a dałeś tu niezłe świadectwo, skąd Ty w ogóle
    >jesteś, że używasz słów z rynsztoka?

    W przeciwieństwie do anonimowych gówniarzy, ja nie wstydzę się tego, co
    piszę.

    >Kim są w ogóle Twoi rodzice?

    I nie przypierniczam się do czyichś rodziców.

    >Pamiętaj
    >Mariuszku, że Twoje słowa świadczą tylko o Tobie!

    Spójrz w lustro.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Jestem zegarem! Mam wskazówki od psychiatry.
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 13. Data: 2009-04-30 22:05:21
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wyjaśniam, że na początku usprawiedliwiłem się, dlaczego pytam kolegów
    > tutaj, bo może to jakiś problem sprzętowy

    sprzętowy ? to jakim cudem twój Outpost (co to takiego ?) radzi sobie z tym
    sprzetowym problemem ? cuda jakoweś.

    NTG

  • 14. Data: 2009-05-01 09:11:12
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > sprzętowy ? to jakim cudem twój Outpost (co to takiego ?)

    Całkiem dobry firewall - ale tak jak wspomniałeś, to już inny temat na inną
    grupę:)
    Nie mniej jednak kolega Adax - przynajmniej u mnie - ląduje w KF'je - i to
    bym proponował całej reszcie - plonkować - chyba koledze Olkowi też to
    grozi.
    --
    Jacek S.

  • 15. Data: 2009-05-01 09:11:31
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Adax wrote:

    PW
    --
    Jacek S.

  • 16. Data: 2009-05-01 09:13:01
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    > (...)

    PLONK
    --
    Jacek S.

  • 17. Data: 2009-05-01 11:56:11
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Jacek wrote:

    > Nie mniej jednak kolega Adax - przynajmniej u mnie - ląduje w KF'je - i
    > to bym proponował całej reszcie - plonkować - chyba koledze Olkowi też
    > to grozi.

    wręcz trzęsę się ze strachu :)

  • 18. Data: 2009-05-01 13:21:00
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    > wręcz trzęsę się ze strachu :)

    Wcale nie masz się trząść ze strachu, tylko zdać sobie sprawę, że jak
    naprawde będziesz miał problem sprzętowy, to raczej nikt Ci tu nie pomoże -
    bo trudno pomóc komuś siedzącemu w KF'ie. No ale skoro prosisz - z mojej
    strony żaden problem - ja Twoich postów już nie zobacze. Netykiety nie
    wymyślano sobie tak dla jaj.
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2009-05-01 15:04:48
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > - z mojej strony żaden problem - ja Twoich postów już nie zobacze.
    > Netykiety nie wymyślano sobie tak dla jaj.
    Ty jeszcze nikomu w niczym nie pomogłeś.
    Robisz z kilkoma jeszcze osobami wiele szumu.
    Grupa zamienia się w poradnik co i gdzie kupić.
    Pokaż post, który naprawdę ostatnio w czymś pomógł.
    Możes mnie do KF.
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-05-01 19:32:24
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ty jeszcze nikomu w niczym nie pomogłeś.

    Mało wiesz, za krótko jesteś, i nie interesuje Cię archiwum grupy.
    --
    Jacek