  • Data: 2009-05-03 19:11:06
    Temat: Re: gmail
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie rozumiesz po dobroci, to powiem wprost - spadaj z tym NTG,
    > gówniarzu.
    >

    > --
    > Kruk@ -\ | The macro here has not been followed by the
    > }-> epsilon.eu.org | required stuff, so I'm ignorig it.(TeX)
    > http:// -/ |

    Trochę kultury proszę, to forum publiczne. Co prawda wątek jest NTG ale to
    nie znaczy że trzeba zaraz upubliczniać swoje frustracje.
    Nie wiem skąd się bierze w usenecie tyle ludzi którzy koniecznie chcą się
    wypowiadać na każdy temat choćby to było nie na temat i nie mieli nic
    sensownego do powiedzenia ;-) Najlepiej ignorować a nie tworzyć
    niepotrzebny ruch i mnożyć bezsensowne posty.
    A tak na marginesie to najwięcej NTG jest chyba na tej grupie. Pecet to
    pojęcie dość szerokie i naprawdę trudno się w pierwszej chwili domyślić że
    to tylko o sprzęcie, a niektóre problemy czasem trudno jednoznacznie
    zakwalifikować.

    Pzdr.
    Krzychu